Kan het goed maar toch goedkoper? En zo ja, waar?
Liefst omgeving Arnhem, maar iets verder weg mag ook.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Djilan schreef:Misschien niet, maar ik heb ook prijzen opgevangen van 450 en 500 euro en geen extra kosten van een intest. Scheelt toch al snel zo'n 100 euro voor een cursus.
areke schreef:Ik wil het ook nog gaan halen, hier is het ook zo rond de 500 euro.
Maar ook voor 1 dag, ik zie het eigenijk niet zitten, wil ook voor losse lessen gaan, het is wel een levend iets wat ik straks moet gaan vervoeren.
) en mij samen in. Djilan schreef:Ik rij sinds augustus al regelmatig rond met een 1,5 paards en dat gaat eigenlijk prima. Incl het achteruit inparkeren tussen andere trailers. Heb op het Horse Event ook nog zo'n rijtestje gedaan en volgens die man had ik genoeg inzicht en kon ik, als ik vooral onthield alles rustig te doen, het prima in 1x halen. Dus vandaar dat ik vooral daarnaar aan het kijken ben.
, verantwoord in het verkeer deelnemen al dan niet met trailer is vaak een ander verhaal! Maar dat is ieder voor zich natuurlijk
. En de precieze manier om te spiegelen? Hoe stil te staan en voor te sorteren? Combi moet, tenzij het écht niet anders kan, ten alle tijde recht staan zodat je langs de kar kan kijken, en als je een fietspad/stoep/weg blokkeert kun je ook omkeren naar het CBR.Remember schreef:En weet je de exacte volgorde met aan- en afkoppelen? Anders ben je al gezakt voordat je wegrijdt. En de precieze manier om te spiegelen? Hoe stil te staan en voor te sorteren? Combi moet, tenzij het écht niet anders kan, ten alle tijde recht staan zodat je langs de kar kan kijken, en als je een fietspad/stoep/weg blokkeert kun je ook omkeren naar het CBR.
Ze kijken veel meer naar je algemene rijgedrag dan naar je bijzondere verrichting (al moet je die natuurlijk ook niet verkl*ten!).
Ik zou het knap vinden als je zo in 1x opgaat en slaagt!