Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wietske100 schreef:ik heb hem op stal staan en dan doe ik een paar lichten aan zodat ze die flitsen niet steeds zo erg zien . mischien de radio een beetje aan
met oudejaars dag doe ik ze meestal ook binnen met al dat carbid schieten![]()
maar op zich kunnen ze oudejaars dag wel buiten maar meestal heb ik dat liever niet![]()
zowieso s'nachts zou ik ze echt binnen doen .. je weet maar nooit met een verdwaalde vuurpijl
. toen ik nog reed, reed ik gewoon op oudjaarsdag buiten (ja heel dom maar zo vond het zooo geweldig!) nu heb ik een andere pony erbij en ik weet niet hoe zij erop reageert maar ik doe ze altijd lekker op stal
. 

!
joyfordogs schreef:hier blijven ze gewoon buiten, vorig jaar stonden ze gewoon te kijken naar het vuurwerk, we wonen wel buitenaf maar doordat er geen bebouwing tussen zit, rijkt het geluid en de lichtflisten tot bij ons. De paarden vinden het niet eng.
Ik ga rond middennacht wel ff kijken, maar dat is meer voor mijn gemoedsrust dan dat het voor de paarden nodig is.