Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Voor handschoenen is net als voor een dekje geen bepaalde kleur verplicht.
Fitzroy schreef:Het is wel toegestaan, maar bij mij gaan er gelijk allerlei alarmbellen rinkelen.
Het is nl. ook een trucje om een onrustige hand te verbergen. Als er dus bij mij iemand de ring in komt met donkere handschoenen ga ik extra letten op het handgebruik, dus je kunt beter zorgen dat je een stille hand hebt
Ik ben het wel helemaal met Fitzroy eens. Donkere handschoenen dat is anders als anders, valt meteen op en de jury zal dus meteen en extra! op je handhouding letten. De keren dat ik geschreven heb en er iemand in de ring kwam met donkere handschoenen aan, was de jury ook meteen alert en niets voor niets!
Even wat meer vrolijke kleurtjes in de dressuur introduceren
Fitzroy schreef:Het is wel toegestaan, maar bij mij gaan er gelijk allerlei alarmbellen rinkelen.
Het is nl. ook een trucje om een onrustige hand te verbergen. Als er dus bij mij iemand de ring in komt met donkere handschoenen ga ik extra letten op het handgebruik, dus je kunt beter zorgen dat je een stille hand hebt

DieL_Zor schreef:Iemand waarbij ik voorlas, had ook zwarte handschoentjes aan. Die moest ook voor witte zorgen
Nou was dit wel bij FNRS-proefjes.