Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silletje schreef:mischien is het handig de nieuwprijs tevermelden

. als ze nieuwprijs 110 waren dan is 90 wel genoeg.. caroltje16 schreef:90 euro is wel genoeg. als ze nieuwprijs 110 waren dan is 90 wel genoeg..

Brainless schreef:Ik zou zelf geen 2de hands kopen voor 90 als ze nieuw 110 zijn.
Want voor 20 meer heb ik dan nieuwe en garantie.
Chrissy_93 schreef:Waar wil je ze verkopen? Op marktplaats of iets?
Zaina schreef:ik zou geen laarzen 2e hands kopen voor 20 euro minder dan nieuwe.. zo te zien heb je ze ook gewoon gedragen dus meer dan 60 euro zou IK er niet voor geven.
lovelyd schreef:Zaina schreef:ik zou geen laarzen 2e hands kopen voor 20 euro minder dan nieuwe.. zo te zien heb je ze ook gewoon gedragen dus meer dan 60 euro zou IK er niet voor geven.
Hoe bedoel je heb je ze ook gewoon gedragen????
Ik heb ze aangehad met rijden en een keer mee rondgelopen op conour verder heb ik ze nooit aan....
En met die garantie, ik denk ze bedoelt: als er iets mee is en je hebt het bonnetje nog, kan je altijd terug naar de winkel. Niet dat er een garantie bewijsje bij zit ofzo, want dat is nooit als je laarzen oid koopt.
oeps mis communicatie
Ze zijn wel mooi maar als ze eenmaal gebruikt zijn schiet de prijs omlaag
Sodeletuut schreef:Ik zou er niet meer dan 55 euro voor gevenZe zijn wel mooi maar als ze eenmaal gebruikt zijn schiet de prijs omlaag
Dan kunnen mogelijke kopers zelf aangeven hoeveel ze er voor over hebben...