Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet niet of dat mogenlijk is hoor, maar iss ook maar een idee
Zo is het onzin om er mee te beginnen imo.
eertjuh22 schreef:het mag wel.. niemand verbied het jou om zo op wedstijd te gaan. maar dan vraag ik me eigen af..
wat wil je op wedstrijden gaan doen als jouw paard alleen kan stappen en draven?
in een dressuur proef van de knhs zit ook galop, dus zal je niet ver komen vrees ik.
misschien een idee om bij een manege in de buurt aan fnrs wedstrijden mee te doen met de proefjes waar alleen stap en draf in zitweet niet of dat mogenlijk is hoor, maar iss ook maar een idee

)
meidje84 schreef:ik krijg les van iemand die z springen heeft dat is op een spring stal aan gezien mijn paard ook veel spring vermogen heeft maar zo als je er opzit de galop is gewoon erg moeilijk en ik wil gewoon zo is mee maken hoe zij het doet op wetstrijden zeg maar maar dan geen proef waar je galop niet hoeft te doen maar de galop komt later keer als het weer wat beter met haar gaat

Dan kun je inderdaad beter naar een manege gaan, en daar eens meedoen aan een proef zonder galop.