Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daarna nooit geen last meer gehad.
en das niet zo fijn met het rijden
Alabaster schreef:Ik heb dat ook gehad. Ik had de blaren achter me kieen erin staan. Ik was het toen zo zat dat ik de tuinslang met water erin gezet hebdaarna nooit geen last meer gehad.

Ragdollcat schreef:Ook ik had er problemen mee gehad, blaren in me knieholte, en later ging het balein ook nog door het leer naar binnen uitsteken, en dus met als gevolg een snee en wond net boven me hiel, voor mij nooit meer het merk petrie, Derby is beter, want ze hebben het ook wat lagere laarzen te koop.
Of neem een springlaarzen, die dressuurlaarzen zijn belachelijk hoog, of je moet het speciaal op maat laten maken, zou ik ook niet aanraden, want verschillende mensen dat ik ken die dat had laten doen, er is altijd wat mee, of de schacht veels te ruim, veels te kort, te lang, voetmaat te krap of te ruim.
Dan maar liever gewoon wat in de winkel staat gaan passen en kopen, wat naar je zin is en lekker zit.

MI1990 schreef:zo'n hakje lijkt me een goed idee
heb je dan niet dat je met je vreef niet meer de laars in komt?
(heb namelijk een hoge vreef)
over de garantie en dat ik er zeker niet mee terug hoefde te komen als ze stuk waren. Ik heb ze nu zo'n 8 jaar en ze zijn nog steeds mooi en heel. Alabaster schreef:MI1990 Ja gewoon water erin gedaan toen ik ze aanhad. Ik was meteen van de pijn af en ze zaten meteen goed. Dat ik dat vertelde bij de ruitersport winkel gingen ze flippen![]()
over de garantie en dat ik er zeker niet mee terug hoefde te komen als ze stuk waren. Ik heb ze nu zo'n 8 jaar en ze zijn nog steeds mooi en heel.

Alabaster schreef:MI1990 Ja gewoon water erin gedaan toen ik ze aanhad. Ik was meteen van de pijn af en ze zaten meteen goed. Dat ik dat vertelde bij de ruitersport winkel gingen ze flippen![]()
over de garantie en dat ik er zeker niet mee terug hoefde te komen als ze stuk waren. Ik heb ze nu zo'n 8 jaar en ze zijn nog steeds mooi en heel.