Dit is een beetje mijn probleem:
Ik kom eerst met mijn pony alleen naar buiten en was er niks aan de hand. Alles wat we tegen kwamen was de normaalste zaak van de wereld. Toen heefst ze 9 weken stil gestaan vanwege haar eczeem, ze had heel haar buik open geschuurd. Nu ben ik tijdens die 9 weken wel buiten gaan wandelen enzo. Ik kan alweer 2 maanden rijden en ben weer een paar keer buiten geweest samen met een vriendin op haar paard. Dat ging ook allemaal goed. Ook ben ik een weekend naar het strand geweest met 2 vriendinnnen, ook niks aan de hand. Alleen buiten een rondje maken is toch wel gespannen, maar een klein rondje gaat nog.
Nu wilde ik gister alleen naar het bos gaan en dat is een half uurtje stappen. Ze was wat gespannen maar ging nog goed. Tot we langs het straatje kwam waar we vaak ingaan als we een klein rondje maken. Ik kreeg haar met moeite daar langs, nou uiteindelijk een stuk verder op wilde ze niet meer vooruit. Ze draaide alleen maar om of ging achteruit lopen, maar niet vooruit. Ik ben afgestapt en een stukje gaan wandelen, niks aan de hand. Ik stap weer op en ze zetten geen pas meer vooruit. Ik ben na een kwartier vechten omgedraaid en naar huis gegaan. Het is niet dat ze iets eng vind maar ze wil gewoon niet vooruit. Alleen maar terug of achteruit...
Ik vind het best vervelend...
Van mijn paardje waar ik eerst op kon springen en zo naar het bos kon rijden zonder problemen, naar een paardje wat gespannen is.
Heeft iemand misschien tips?
Groetjes Tass
. 
Haar grote vriend moet maar een mee
, als ik ga wandelen of ernaast loop niks aan die hand
En toch heb je wel een van de beste dekens, erg vervelend! Misschien een deken proberen met buikflap? (sorry beetje offtopic
) 

) maar ze heeft wel te luisteren. Dan maar wat strenger zijn