maar aangezien ze de vacht zo ontzettend dik heeft en zo ontzettend zweet bij de training hebben we toch besloten haar te scheren!
Elk jaar moeten we haar scheren met een verdoving van de DA, want ze is echt heel panische, er is niets aan te houden.
Dit jaar ook weer gebeld met de DA, bij binnenkomst van de DA begon de pony al te flippen, ze voelde dat er iets ging gebeuren!
Na een worsteling is ze uiteindelijk verdoofd voor een gewicht van 300 kilo!
dat moest genoeg zijn, volgens de DA.
Maar de pony bleef strak en op haar hoede, we konden er niet bij komen met de machine!
DA moest haar bijspuiten, om haar suf te krijgen!
Uiteindelijk zijn we voorzichtig begonnen met scheren, maar toen na een min of 10 brak ze weer door de verdoving heen!
Ik wilde ermee stoppen, dit was echt niet leuk meer!
Maar ze was niet klaar en had op allerlei plekken nog vacht, dus ik moest wel doorgaan.. dit was natuurlijk geen gezicht!
het uiteindelijke resultaat was een pony die verdoofd is geweest voor 800 kilo en nog op haar hoede was!
Ik scheer haar nooit meer.. dit is toch niet normaal hoeveel verdoving deze pony nodig heeft om geschoren te worden!!
DA vertelde me, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt!! wat een sterk karakter, en wilskracht!!
Maar dat had ik hem ook wel kunnen vertellen...

Kent iemand dit probleem, de pony is anders altijd zeer mak en relax!!

(haha nee grapje hoor).