Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonsparkle schreef:Ik heb zelf geen pony hoor vroeg het me alleen af. Maar eigenlijk vind ik dat deels ook wel oneerlijk dat je dan eigenlijk gewoon een keus zou moeten maken. Ze zouden dan moeten kiezen om een categorie te maken springen ponys tot 18 springen ponys boven 18 ofzo
moonsparkle schreef:Ik heb zelf geen pony hoor vroeg het me alleen af. Maar eigenlijk vind ik dat deels ook wel oneerlijk dat je dan eigenlijk gewoon een keus zou moeten maken. Ze zouden dan moeten kiezen om een categorie te maken springen ponys tot 18 springen ponys boven 18 ofzo
asjemenou schreef:moonsparkle schreef:Ik heb zelf geen pony hoor vroeg het me alleen af. Maar eigenlijk vind ik dat deels ook wel oneerlijk dat je dan eigenlijk gewoon een keus zou moeten maken. Ze zouden dan moeten kiezen om een categorie te maken springen ponys tot 18 springen ponys boven 18 ofzo
Pony`s tot 18 is er al elk weekend.
maar ik bedoel dat als er ponyspringwedstrijden zijn dat er dan een speciale repubriek word gemaakt voor de 18 plussers. Unicyn schreef:Volgens mij komt het niet vaak voor dat er met een D pony tussen de paarden word gesprongen. Een E-pony nog wel af en toe, maar ook dat zie je niet vaak. Meestal zijn de ruiters/ amazones dan wel zo groot dat ze op een paard kunnen. Weet ook niet of het officieel wel mag, met een C of D pony bij de paarden?
Cyruss_ schreef:Lijkt me ook niet erg veilig om met een Dpony de ring in te gaan. De afstanden staan namelijk op paarden-maat Ben bang dat je dan op kop de dubbel door gaat. Omdat je pony zo gigantisch moet uit rekken. Niet erg verstandig dus.

xLaus_ schreef:dat kan best wel hoor
er loopt zelfs een shetlander L2 tussen de paarden
Ik wil met mijn D pony in 2010 zowel gaan dresuren als springen

Faroly schreef:xLaus_ schreef:dat kan best wel hoor
er loopt zelfs een shetlander L2 tussen de paarden
Ik wil met mijn D pony in 2010 zowel gaan dresuren als springen
Serieus? Dat vind ik wel erg knap!
Ik ga binnenkort trouwens ook met mijn D-tje starten in de B-dressuur

Voor het springen dan, voor dressuur lijkt me dat niet nodig..