Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FloortjeM schreef:Maar wat belangrijk is, is niet zozeer dat je een superbekende naam als instructeur hebt, maar dat je les krijgt van iemand met verstand van zaken
MarisdB schreef:Ik heb daar een paar keer naar lessen staan kijken en diverse leerlingen van hem gezien en dat past mij echt totaal niet.
Suzanne F. schreef:MarisdB schreef:Ik heb daar een paar keer naar lessen staan kijken en diverse leerlingen van hem gezien en dat past mij echt totaal niet.
Marie-jose en Jeroen Hulsman, Schalkwijk (bij Houten)
roosje78 schreef:Anita de Ruiter in Sprang-Capelle.
MarisdB schreef:.
Op zich houd ik van het lichte en effectieve rijden dat je ziet bij leerlingen van Anky (ik had bij Theo Hanzon nagevraagd maar die kan op de avond) echter de leerlingen van Edward Gal pik ik er op concours vaak weer in negatieve zin uit.
roosje78 schreef:Anita begeleidt o.a. mij. Naast mij geeft ze les aan verschillende ruiters varieerend van B tot Z2 niveau. Zelf heeft ze Lichte tour gereden en is ze gediplomeerd Orun instructrice.
Misschien kun je anders bij haar zelf informeren. Haar nummer kan ik op jouw verzoek wel pm'en.
roosje78 schreef:Anita begeleidt o.a. mij. Naast mij geeft ze les aan verschillende ruiters varieerend van B tot Z2 niveau. Zelf heeft ze Lichte tour gereden en is ze gediplomeerd Orun instructrice.
Misschien kun je anders bij haar zelf informeren. Haar nummer kan ik op jouw verzoek wel pm'en.