Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en kijk altijd welke ruiters ik fijn vind rijden. Ik kijk naar lossigheid en ontspanning, minder naar wie er bovenaan de uitslag staat. En als ik er iemand echt bovenuit vind steken, dan vraag ik gewoon bij wie ze lessen. Ondertussen kan ik aan de rijstijl soms al zien bij wie ze lessen, en meestal worden mijn gevoelens bij bepaalde instructeurs alleen maar bevestigd.
Als ze me wat kunnen leren, dan ben ik bereid daar wel wat consessies aan te doen. ThaGirl schreef:<knip>
Hoe gaan jullie om met dit 'probleem'?
Mijn lesgeefmens komt uit de regio Tilburg. Je ziet waar ik woon......Jeanine84 schreef:Betaal je dan niet heeeel veel geld aan je lesgeefmens ikke? (voorrijkosten enzo?)
) 
Urielle schreef:Als ik ergens een proefles neem, de instructeur zegt iets en krijgt binnen vijf a tien minuten met zijn/haar opmerkingen mijn paard beter aan het lopen... dan zit ik goed!
(en dat is idd met een lantaarntje zoeken, maar goed, daar ben je ook wel wat jaartjes zoet)
mirkip schreef:Urielle schreef:Als ik ergens een proefles neem, de instructeur zegt iets en krijgt binnen vijf a tien minuten met zijn/haar opmerkingen mijn paard beter aan het lopen... dan zit ik goed!
(en dat is idd met een lantaarntje zoeken, maar goed, daar ben je ook wel wat jaartjes zoet)
maar niet alle problemen waar je tegenaan loopt zijn met 10 minuten klaar... en dat vind ik nou zo lastig aan het zoeken van een goede instructrice.

ThaGirl schreef:Maar het moeilijke is dat mijn paard veel nog moet leren. Natuurlijk doe ik ook alles niet perfect, maar het is dus ook erg dat een instructeur mij moet leren mijn paard dingen te leren.
Dat is toch ook heel anders dan 'de goede knopjes' vinden op een goed doorgereden paard.
Ik vind het zo zonde van mijn tijd om er na bijvoorbeeld een half jaar achter te komen dat een instructrise toch niks kan verbeteren.

Nen schreef:Ik wil niet zeuren ofzo, maar 'lesgeefmens' vind ik erg vervelend klinken... Haha, ben blij dat mijn leerlingen me niet zo omschrijven.
Ze is ook Bokker, dusse.........