Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

judithh schreef:Van te voren is er al gezegt dat eventuele tegoedbonnen bij het paard zouden blijven en daar ook iets voor gekocht zou worden voor het paard. Nu de tijd daar is en de bonnen besteed zouden worden voor een goede winterdeken (met bijbetaling van de eigenaar) heeft de bijrijdster vreselijk de pest erin.
judithh schreef:Van te voren is er al gezegt dat eventuele tegoedbonnen bij het paard zouden blijven en daar ook iets voor gekocht zou worden voor het paard. Nu de tijd daar is en de bonnen besteed zouden worden voor een goede winterdeken (met bijbetaling van de eigenaar) heeft de bijrijdster vreselijk de pest erin.
Pashon schreef:judithh schreef:Van te voren is er al gezegt dat eventuele tegoedbonnen bij het paard zouden blijven en daar ook iets voor gekocht zou worden voor het paard. Nu de tijd daar is en de bonnen besteed zouden worden voor een goede winterdeken (met bijbetaling van de eigenaar) heeft de bijrijdster vreselijk de pest erin.
ik vind dat de amazone al blij mag zijn dat de eigenaar al zo toezeggend is dat die op zijn/ haar kosten haar naar concours rijd. en als er afgesproken was dat eventuele tegoedbonnen voor het paard gebruikt zouden worden, dan heeft ze dat maar te accepteren en anders zou ze van mij een enkeltje naar huis krijgen. geld de afspraak ook voor geldprijzen? als ze geldprijzen wel zelf mag houden vind ik het nogal dubbelzinnig. bij mij is het alles of niets, geld en tegoedbonnen worden in het paard gestoken en bekers endergelijke voor de amazone.
als ze geldprijzen wel zelf mag houden kan ik me haar instelling wel voorstellen.
maar als ik een bijrijdster had voor mijn paard (heb ik niet) dan zou ik haar toch vriendelijk verzoeken om weg te gaan en niet weer te komen, zulk soort kapsones hou ik niet van.
KiWiKo schreef:judithh schreef:Van te voren is er al gezegt dat eventuele tegoedbonnen bij het paard zouden blijven en daar ook iets voor gekocht zou worden voor het paard. Nu de tijd daar is en de bonnen besteed zouden worden voor een goede winterdeken (met bijbetaling van de eigenaar) heeft de bijrijdster vreselijk de pest erin.
dan zou ik de bijrijdster vriendelijk bedanken voor haar diensten........