Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Liberance schreef:kijk het ligt eran of het van kalfsleer of rundleer is..die van kals zakken sneller en kun je beter met laarzen spanners behouden omdat je er anders niet meer inkomt omdat ze te veel zijn ingezakt en met rund duurt het gewoon wat langer voordat ze inzakken omdat het leer eenmaal harder is..succes ermee
Roelke_ schreef:Ik heb mijn derby's Soft jumper een half jaar en die zijn nog amper ingezakt... Ze zou ze bij mij ook wat hoger aan laten meten, maar toen ik ze kocht zaten ze juist perfect. Dus ik hoop niet dat ze alsnog inzakken...
Gewoon omdat ik daar helemaal aan gewend ben en als ik ze uit doe, ze weer in mijn knieholte steken 

roxiie schreef:Hmm, oke. Ik ben wel van plan om ze altijd te dragen ( op stal, met rijden etc.)
Dus wat raden jullie mij aan? Toch wat lager nemen?
Want zoals Lissy al zegt, ze zijn wel heel strak enzo, en ik zou het zonde vinden om altijd met een ophoog hakje rond te lopen. ( waar zouden die eventueel te koop zijn? )

Miriam schreef:Ik zou ze precies de hoogte nemen die je wil hebben, niet lager en niet hoger.
Persoonlijk vind ik het zonde om ze op stal te dragen. Het is toch vrij zacht en dun leer dus ik denk dat ze dan wel erg snel slijten..

roxiie schreef:Miriam schreef:Ik zou ze precies de hoogte nemen die je wil hebben, niet lager en niet hoger.
Persoonlijk vind ik het zonde om ze op stal te dragen. Het is toch vrij zacht en dun leer dus ik denk dat ze dan wel erg snel slijten..
Dat was dus niet mogelijk het was of 45 óf 47 ( en ik had 46).
K heb mn huidige laarzen ook altijd op stal gedragen, ik vind het niet zonde, maar das natuurlijk persoonlijk
K zal zo even naar de winkel bellen, om te horen wat zij er van zeggen.