Klinkt ideaal!
(vooral voor ons o zo droge landje *humhum*) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(vooral voor ons o zo droge landje *humhum*)
) 

Miss87 schreef:Die van mij kruipt een heel klein beetje omhoog, maar niet zo ver dat mijn benen nat worden hoor. Heb elke keer nog droge benen gehad! Misschien was die van jou iets te kort?

ik moet ze alleen nog wel aankrijgen

maar ik denk dat ik ze zeker aan ga schaffen! Isa_W schreef:Onhandig! Kruipen op en je bent uiteindelijk nog nat!
heb je niet de verkeerde maat gekocht?

horse_girl schreef:Ik vond ze wel handig, ik ben 1.70 en vrij dikke benen en had een maat L, was wel wat aan de lange kant.
Maar helaas, na enkele keren gedragen te hebben hield hij geen water meer tegen. Na een verregende buitenrit waren mn benen onder de rainlegs drijfnat, en ze waren niet verschoven...
van helly hansen, knispert en kraakt niet en is ook niet glad wel lekker soepel een je gaat er ook niet zo in zweten! (gekocht bij een zaak voor werkkleding) Klijntjuh schreef:oehhww.. nu ga ik twijfelen.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat het beter rijd dan een regenbroek (plakt zo in het zadel, vervelend knisper/kraak geluid voor je paard)
hmm het is iniedergeval nu nog droog.. ik ga er zeker over nadenken.
En trouwens, wat een verschil in prijs per webhop!
ze zijn van €21.95 tot €39.95!!
(maar wel dezelfde!)
Wel warmer, maar als het regent is dat wel lekker!