Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Glossi schreef:Mondoni heeft ook hele fijne jodhpurschoenen waar je heerlijk mee kunt rijden. En ze lopen nog fijn ook. Ik heb mijne nu 3 jaar en ze zien er nog goed uit. Heb er bijna dagelijks mee gelopen/gereden. Vind de kwaliteit ook wel goed. Hoor vaak dat de Ariats veel sneller kapot gaan. Deze heb ik:![]()
Dit model vind ik ook wel erg mooi:![]()
ook van mondoni.

dus maar proberen of leren beter zit 

Sussie85 schreef:Ik heb ook de bovenste van mondoni. Ben er erg tevreden over. Voor foto's onder mijn chaps zie profiel. Mijn zusje heeft gisteren dezelfde in het zwart binnen gekregen. Dit is de opvolger van de mijne. Het grote verschil is dat ze er een robustere zool onder gedaan hebben zodat ze er iets minder chique en wat goedkoper uitzien als mijn versie. De jophurs waren bij mij in het begin inderdaad erg stijf. Ik heb ze twee keer in de lederdressing gezet en daarna ingesmeerd met schoenenpoets met bijenhoning erin en daarna waren ze echt heerlijk soepel. Ze zitten nu echt zalig. Heb ze nu een jaar, heb ze iedere dag aan en ze zijn nog als nieuw. Alleen aan het afslijten van de zool zie je duidelijk dat ze al veel gebruikt zijn. Het leer is nog helemaal mooi en ook met de rits heb ik geen enkel probleem.