Van wie hebben jullie les in de Achterhoek e.o ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Van wie hebben jullie les in de Achterhoek e.o ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 20:47

Was benieuwd Haha!

- van wie jullie les hebben in de Achterhoek en omgeving
(dress/springen/sgw)
- wat het kost per uur (alleen of met meer?)
- en waarom je die persoon zo fijn vindt
- les aan huis of daar?

Misschien handig topic voor meerdere mensen in de omgeving die eens willen weten hoeveel lessen kosten van iedereen en waar,..

Scum

Re: Van wie hebben jullie les in de Achterhoek e.o ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 08:13

--> JI

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 13:37

sabine bouwman
altijd les van gehad, zeer goede basis, gewoon fijn! komt denk ik ook omdat ze mij goed kent en mijn paard vroeger gereden heeft. bouwt met springen nooit abnormaal hoog, wat ik wel fijn vind aangezien ik een hele grote schijterd ben:p. tuurlijk bouwt ze af en toe wel wat hoger, maar dat is dan puur om jezelf vertrouwen te geven.
dressuur heel erg gericht op de basis.

volgens mij is het € 25,- in het uur alleen, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen (eigenaar betaald)

ze komt volgens mij ook aan huis, maar heeft liever dat je bij haar komt (net een hele mooie nieuwe binnenmanege)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 17:36

hihih aangenaam, ik ben ook een schijtert Haha!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:35

Harm Bruil
15 euro per uur
geeft fijn les, neemt echt de tijd om dingen uit te leggen. maar zet je ook aan het werk Lachen
komt aan huis.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 20:48

Wist niet dat hij les gaf Haha!

ik rij weleens MET Harm in een les bij Han Aalderinks, afgelopen dinsdag nog

Heb vanavond bij een clubgenootje haar privespringles gekeken.
Ze had les van Steven Veldhuis.
Wel duur 40 euro per 3 kwartier, maar zij vindt hem helemaal geweldig,.. Haha!

Leek me op zich wel fijn, maar vond m wel ERRUG dressuurgericht, mij bijna een beetje TE. Uiteraard is het heel belangrijk maar ik zou al helemaal gefrustreerd raken omdat ie niet netjes aan de teugel zou willen met springen. Als de mijne hindernissen ziet wil ie gewoon met zn koppie in de lucht en jumpen. Dan moet ik echt heeeeeeel veel moeite doen hem rond te houden.. heb maar even gekeken trouwens,.. was de 1e keer dat ik hem les heb zien geven.

Anderen nog ervaring met hem?

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:37

omgeving : Warnsveld / vorden

wie : Rudy Jörensen
vraagt per les : 20 euro
komt aan huis
Werkt heel goed aan de basis en controle. Leer je ongelovelijk veel van! Daarnaast erg fanathiek (soms was te) en daardoor soms wat te snel. Erg confronterent dus je moet het wel aankunnen.

Wie : Marcia Murray
Vraagt per uur : 25 euro
Moet je naar toe, komt niet meer aan huis
Werkt erg oefening en wedstrijd gericht. Duidelijk maar aardig. Geeft ook les bij rijvereniging de graafschap

beide ovegens dressuurles. Of ze ook spring doen zou ik niet weten.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 19:18

Juventus schreef:
Wist niet dat hij les gaf Haha!

ik rij weleens MET Harm in een les bij Han Aalderinks, afgelopen dinsdag nog

Heb vanavond bij een clubgenootje haar privespringles gekeken.
Ze had les van Steven Veldhuis.
Wel duur 40 euro per 3 kwartier, maar zij vindt hem helemaal geweldig,.. Haha!

Leek me op zich wel fijn, maar vond m wel ERRUG dressuurgericht, mij bijna een beetje TE. Uiteraard is het heel belangrijk maar ik zou al helemaal gefrustreerd raken omdat ie niet netjes aan de teugel zou willen met springen. Als de mijne hindernissen ziet wil ie gewoon met zn koppie in de lucht en jumpen. Dan moet ik echt heeeeeeel veel moeite doen hem rond te houden.. heb maar even gekeken trouwens,.. was de 1e keer dat ik hem les heb zien geven.

Anderen nog ervaring met hem?

Volgens mij kan je zelfs als springruiter nooit genoeg dressuurmatig trainen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 19:30

daarvoor gaan springers wel naar aparte dressuurlessen Haha!
zeker belangrijk, maar daar gaat het topic niet over

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:43

Juventus ja is echt waar Lachen
Harm geeft echt fijn les.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 10:20

leuk!!!!
is ie streng Lachen hihihi

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 08:53

Ik meld me hier ook even.. Ik heb ook privéles van Steven Veldhuis. Ik vind hem ook errug goed en zou geen ander willen ondanks dat ie duur is.. Hij werkt heel erg aan de basis en aan de controle. Ook is hij niet alleen met of paard of ruiter bezig, maar hij wil beide verbeteren. Dat vind ik een erg sterk punt van hem Ja

Dressuurles heb ik van Marieke ten Elsen, bevalt me ook prima. Dit doe ik erbij omdat ik met het dressuurmatige van Steven in de dressuurbaan niet weg kom..

Als iemand hier nog een goede clubinstructeur weet, springgericht wil je me dan ff pb-en?

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:30

Bert Wagenvoort komt altijd naar onze club om spring en crossles te geven. Hij geeft echt heel fijn les. IK dacht dat je voor
75 min. €50,- betaalde. Dit gaat altij nog wel omdat we met z'n vijfen les hebben meestal.

Ook van Marieke ten Elzen heb ik ook fijne les gehad, je moet alleen niet bang zijn dan heb je er niks aan. Knipoog

Dresuur heb ik gehad van Annelies Harenberg, die vond ik ook erg fijn lesgeven, maar je moet wel van haar stijl houden, anders leer je niks! (Heb een keer een klein meisje huilend de bak uit zien gaan

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:23

annelies ken ik ook wel, die is inderdaad streng/recht voor z'n raap

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 00:02

wou net ook zo eengelijk topic starten maar zag net deze!
maar heeft iemand ervaring met judith Ribbels? Haar manier van rijden spreekt mij heel erg aan. Les van haar lijkt mij fijn, maar heeft iemand ervaring qua kosten/duur/en manier van lesgeven? of heeft iemand nog een andere tip qua goede dressuurinstructeur? wel graag beetje in de buurt

Verder krijg ik springen krijg ik van han aalderings, vind ik erg fijn, altijd enthousiast en veel ervaring van jonge paarden tot oudere onervaren paarden wat ik belangrijk vind. Ook altijd gezellig Haha! errug belangrijk Tong uitsteken
Steven veldhuis heb ik vorig jaar ook 3 proeflessen met mijn toenmalige vereniging gehad en beviel ook goed. Vond het hem best streng haha Haha! Was ik niet gewend, maar vind in zijn lessen ook goed dat hij let op de dressuurmatige kant wat ik niet echt gewend was van springinstructeurs.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:27

Ik geloof dat Judith iets van €40 per uur vraagt. Weet het niet zeker. Een vriendin van mij heeft springlessen van haar, ook goed dressuurmatig onderlegt. Wat fijn is van haar is dat zij met vele paarden overweg kan en een topper is in het klaarmaken van jonge paarden.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 10:52

vind haar ook erg goed rijden.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 10:58

malloesje schreef:
Ik meld me hier ook even.. Ik heb ook privéles van Steven Veldhuis. Ik vind hem ook errug goed en zou geen ander willen ondanks dat ie duur is.. Hij werkt heel erg aan de basis en aan de controle. Ook is hij niet alleen met of paard of ruiter bezig, maar hij wil beide verbeteren. Dat vind ik een erg sterk punt van hem Ja

Dressuurles heb ik van Marieke ten Elsen, bevalt me ook prima. Dit doe ik erbij omdat ik met het dressuurmatige van Steven in de dressuurbaan niet weg kom..

Als iemand hier nog een goede clubinstructeur weet, springgericht wil je me dan ff pb-en?

Hoeveel vraagt Steven per uur dan? Ik zat namelijk ook aan hem te denken als mijn jonkie er straks klaar voor is!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 11:00

40 per 3 kwartier
met zn 2en 27.50 per persoon

hij zit alleen erg vol heb ik begrepen van mn clubgenootje, nieuwe mensen nam ie geloof ik niet meer aan, alleen als je samen met iemand die al daar rijdt gaat.
Laatst bijgewerkt door Qizz op 29-10-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:02

Juventus schreef:
40 per 3 kwartier
met zn 2en 27.50 per persoon

Dankjewel!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:47

Henkjan: Ik heb ook van Bert Wagenvoort les gehad. Een erg symphatieke en leuke kerel.. Hij geeft alleen niet veel les meer. Hij is heel druk thuis.
Van Annalies heb ik ook les gehad. Super vrouw! Ze is idd recht voor zijn raap, maar dat waardeer ik echt van haar. Geen gemaar, maar rijden!!!
Verder heb ik regelmatig les van Edwin Klokman. Bevalt me ook heel erg goed. Scheelt ook dat we elkaar goed kennen Lachen.
Heb in het verleden, wanneer het dressuurmatig niet helemaal klikte met Remember, les gehad van Judith... Erg goed!!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:52

BuenaVista schreef:
Henkjan: Ik heb ook van Bert Wagenvoort les gehad. Een erg symphatieke en leuke kerel.. Hij geeft alleen niet veel les meer. Hij is heel druk thuis.
Van Annalies heb ik ook les gehad. Super vrouw! Ze is idd recht voor zijn raap, maar dat waardeer ik echt van haar. Geen gemaar, maar rijden!!!
Verder heb ik regelmatig les van Edwin Klokman. Bevalt me ook heel erg goed. Scheelt ook dat we elkaar goed kennen Lachen.
Heb in het verleden, wanneer het dressuurmatig niet helemaal klikte met Remember, les gehad van Judith... Erg goed!!!

Edwin Klokman heb ik zelf hele negatieve ervaringen mee Nagelbijten / Gniffelen

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:56

Als ik Edwin zie rijden wordt ik ook niet heel vrolijk Naar mijn idee heeft dat niet veel met rijden te maken wat hij doet..

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:50

vind edwin altijd wel grappig. Vind zn manier van rijden niet echt opvallend slecht of zoiets, maar heb hem al aantal keer zien trainen en dat was niet echt iets wat niet mijn manier zo is Haha!

Tja is dan wel prijzig van judith, maar goed. Betaal liever wel wat meer en dan minder lessen per maand bijvoorbeeld.. maarja nog maar eens goed over denken allemaal!
Nog meer leuke opties qua dressuur instructeurs?

en waar woont annalies eigenlijk??

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:25

Tja... Edwin ik weet niet hoe hij lesgeeft, maar donderdags is er altijd een oevenparcoursje bij hem thuis, waar ik ook geregeld heen ga. Hij rijdt dan ook rond op zonder cap. Zijn eigen verantwoordelijkheid vind ik, maar iedereen in zijn bak is verplicht om een cap te dragen, geef dan zelf het goed voorbeeld vind ik.