Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
HAPPY22 schreef:Oké. Want ik zie bij ons op de manege echt heel vaak mensen met gewone gympen rijden, maar ik dacht ook dat het heel gevaarlijk is. Volgens mij is het sinds kort ook afgeschaft.
Nee, niet doen dus!
) 
)djaynikey schreef:nou ik rijd altijd met me gympen.. ik heb 3paar laarzen in me kast staan maar me gympies zitten t lekkerst... ik vind laarzen of stal schoenen dus echt hellemaal niet lekker zitten,,, en heb nooit het probleem dat ik door me beugel schiet met me gympen.
Lous schreef:Zelfs blokjes met veel grip voorkomen niet dat je er doorheen schiet. De meeste gympen hebben een gladde zool. En zonder hakje kan je er alsnog doorheen schieten.
HAPPY22 schreef:Ik heb een vraagje: moet je persé jodphurlaarsjes of stalschoenen onder je chaps of mag je ook gewoon gympen met een goede/gladde zool?
Of je moet natuurlijk dichte beugels hebben, dan is het een ander verhaal.. lautje76 schreef:Als je een eigen paard hebt moet je het zelf weten. Al rij je met blote voeten en een gieter op je hoofd.
maar het zou wel lekker zijn als ik daar gewoon een paar laarzen zou hebben liggen...