Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabesk schreef:die van mij breekt ook de tent af. Ik heb geprobeerd hem een keer op te sluiten onder een afdakje door er een draadje voor te doen. Toen ging hij weven.
Sientje schreef:Arabesk schreef:die van mij breekt ook de tent af. Ik heb geprobeerd hem een keer op te sluiten onder een afdakje door er een draadje voor te doen. Toen ging hij weven.
Die van ons gaat dan keihard rondjes rennen... Ze is trouwens buiten wel rustig als ze op een hele kleine paddock staat, zeg maar formaat grote box, afgezet met schrikdraad. Misschien is dat een ideetje voor die van jou, in geval van nood?

terpentijn schreef:. Wie kent dit, en wat is dit?
)
Sientje schreef:Wij gaan nu trouwens wel, omdat we al één claustrofobische merrie hebben, onze driejarige deze winter 's nachts wennen op stal te staan. Ze is drachtig, en stel dat er iets met haar of met het veulen aan de hand is in de toekomst, waardoor stalrust noodzakelijk is, lijkt het ons prettig als dat voor de merrie in elk geval geen problemen oplevert.
Overigens hebben wij alleen maar ponnies die in de begrazing of op IJsland zijn opgegroeid. Geen van hen heeft problemen met de stal, behalve onze gepensioneerde dramkont.
met een lange wintervacht in aanmaak en een eigenwijs neusje.
, die is namelijk ook naar jullie omgeving verkocht, maar ze was maar 1.43m. hoog.... en ze was een vos met littekens op haar neus.