Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zwaar is het dus totaal niet. en zoals Merel_brit al zegt, het gaat daarbij ook niet om een eerste plaats maar voor de ervaring van ruiter en paard
) ipv in het bos o.i.d. Stippie1 schreef:[/quote]Die eerste staan zo klein omdat ze eigelijk niet van belang zijn.
[b]en aan jou reactie heb ik niet zoveel..[
Als je het netjes wil houden, begin bij jezelf
_Nelleke_ schreef:Merel, voor die ervaring met de trailer en rijden op ander terrein kun je toch ook meenemen naar het bos? Bovendien, als jij zwaardere dingen van jou 3maanden ohz paard vraagt dan een B-proef dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij.
_Nelleke_ schreef:Maar waarom die ervaring opdoen in een 'gedwongen' sfeer (hoe moet ik het omschrijven, wedstrijdsfeer is toch altijd prestatiegericht, hoe dan ook, anders hoeft er geen jury te kijken) ipv in het bos o.i.d.
Maargoed, vroeger was ik ook die-hard wedstrijdruiter, nu heb ik een haf die natuurlijk bekapt is, 24/7 buiten staat, etc etc. Dus mijn mening is in de jaren wat bijgetrokken 
)
_Nelleke_ schreef:Ok, misschien kan ik niet helemaal fair oordelen, want ik heb geen ervaring met dergelijke wedstrijden, maar naar mijn idee is een wedstrijd altijd iets prestatiegerichts.
Alleen naar wedstrijdterrein heb ik vroeger ook wel gedaan. Zou dat nu trouwens wel anders aanpakkenMaargoed, vroeger was ik ook die-hard wedstrijdruiter, nu heb ik een haf die natuurlijk bekapt is, 24/7 buiten staat, etc etc. Dus mijn mening is in de jaren wat bijgetrokken
Edit: (vroeger is 5jr geleden)
hihi
Wij doen dan nu eerst ook even onderlingewedstrijden. Die zijn niet zo druk
haha