Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. De mijne ziet ze het liefst gebakken op zijn bord
. Dat helpt ook niet echt. Laura_Robin schreef:O ja, aslo: jouw man houdt (ook) van dieren, zie ik. De mijne ziet ze het liefst gebakken op zijn bord
. Dat helpt ook niet echt.
. Indien nodig helpt ie ff een handje, zoals met de verlichting van de buitenbak en het omheinen van de wei. Maar wij laten elkaar hierin heel vrij, hij zijn hobby (crossen samen met de jongens) en ik mijn hobby (de dieren en mijn dochter begeleiden in de paardensport). Laura_Robin schreef:@
2. Wat zijn de 'ergste' omstandigheden die je kan bedenken en wat zouden de oplossingen zijn hiervoor?
Alle echt erge omstandigheden laten zich oplossen onder de noemer "paard dan maar verkopen". Klinkt hard, maar zo sta ik er nu wel in.
Citaat:Je bijrijdster kan niet meer rijden en je paard is zodanig kreupel dat ie de eerste 6 maanden moet revalideren (waar ook een hoop tijd/verzorging in gaat zitten) of is niet meer bruikbaar als sportpaard en moeilijk verkoopbaar...
Dat is in mijn ogen voor jou een 'ergste scenario' en wat ga je dan doen?
Citaat:Maar probeer niet maar op 1 persoon te hoeven rekenen.
Citaat:Als je het doet dan veel succes, en maak op papier afspraken met je vriendin en maak goede afspraken met je partner. Wat vind hij acceptabel en wat niet, kijk anders ook of je nu 2 weken op proef met je vriendin mee kunt naar het toekomstige paard op jouw dagen. Je man en jij kunnen dan ook kijken of het echt te doen is in je huidige situatie.
Citaat:ik vind het leuk om te doen. maar ik vind eigenlijk dat je dit als eigenaar niet kunt maken. het zijn jou paarden en het is toch echt jou verantwoording.
Citaat:Waarom kopen jullie het paard niet samen?

) een ik heb hier een twee jarige rondlopen...