Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Ik zie in je onderschrift alleen dressuurstanden staan, dus ik neem aan dat je alleen dressuur rijdt?
Wat zou er dan voor reden kunnen zijn om die overstap niet te maken?
Scum schreef:Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- de jury niet van vossen houdt
- ze een fjord/fries/volbloed/whatever hebben
- enz

Nena_love schreef:Scum schreef:Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- enz
Inderdaad Mijn pony is een andalusiër en bij de pony's heb ik daar ook wat problemen bij gehad dat ik minder punte kreeg. Hoe erg het ook is.
Scum schreef:Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- enz

Kimonoo schreef:volgens mij heb je al besloten want je paard staat te koop zie ik?
Nena_love schreef:Scum schreef:Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- enz
Sure, misschien moet je beter rijden... dat houdt ik mezelf nl. voor als ik niet de punten krijg die ik imo verdien moet ik harder trainen.
Kimonoo schreef:volgens mij heb je al besloten want je paard staat te koop zie ik?
is wel een paarden ras, fjordSjolvir schreef:Gewoon lekker starten! Bij de paarden
Is geen enkel probleem.
Ik rij met een D pony tussen de paarden.
(oke, kunt er over discuserenis wel een paarden ras, fjord
o en we hobbellen blij rond in het Z.)
ik weet het denk ik al,, ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken, gewoon tussen de paarden starten en er lekker plezier in hebben
Nena_love schreef:Sjolvir schreef:Gewoon lekker starten! Bij de paarden
Is geen enkel probleem.
Ik rij met een D pony tussen de paarden.
(oke, kunt er over discuserenis wel een paarden ras, fjord
o en we hobbellen blij rond in het Z.)
Okéik weet het denk ik al,, ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken, gewoon tussen de paarden starten en er lekker plezier in hebben
![]()
![]()

supertammy schreef:In de huiskamer loopt hier ook een topic over: het ik start met mijn pony tussen de paarden-topic. Doorgaans lees je hier alleen maar positieve verhalen.
. Met de jongste pony heb ik bijna altijd winst gereden. supertammy schreef:Ik start zelf ook met 2 kleine D-tjes tussen de paarden. Met de jongste pony heb ik bijna altijd winst gereden.
.