aanraders paardenspullen Decathlon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 23:47

Thanks! Hou ze nog even in gedachte, even een aanbieding in de gaten houden denk ik maar. Ze zijn niet heel duur maar ik zit zelf wat krapper dan ik dacht en stiekem wil ik gewoon echt de bruine :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 02:16

Trui schreef:
IsabelleN schreef:
De 'losse kol' die je in plaats van een steeds verschuivende shawl om je nek kunt doen. Zit lekker warm en blijft keurig op z'n plek! Nu maar voor vier euro :D


wij komen net uit de decathlon omdat we zoiets zochten. maar niet gevonden.

is een nieuwe decathlon dus ik zoek de ruitersport. staat er een paspop met bodyprotector aan ‘ruitersport alleen online’ja godver

Jammer dit.. Alexandrium is hier vlakbij en ik vind het juist fijn om dingen te kunnen passen of om de stof te voelen, maar heeft blijkbaar geen nut om erheen te gaan. :+

ShetsTI

Berichten: 23
Geregistreerd: 05-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 10:57

Zoe_97 schreef:
dat de caps niet veilig zijn is onzin, ze hebben net hetzelfde keurmerk als elders.toen ik mijn paard nog had haalde in super veel spullen daar, heb eigenlijk nooit iets gehad wat echt tegenviel.


De caps hebben inderdaad gewoon een keurmerk. Bij ons op de manege mochten ze ook niet meer, maar ik ben er gewoon mee blijven rijden. Het ging er meer om dat hun zouden moeten betalen voor de verzekering als je hard zou vallen.

D_akota

Berichten: 668
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:56

Ik heb de fleece bivakmuts. Heb hem alleen nog niet getest.

spatie
Berichten: 40
Geregistreerd: 18-05-11

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 23:14

Ik.koop er fitness/sporthempjes draag ik onder mn shirt. Met rijden warm en neemt zweet/ vocht goed op.
Verder kwa ruitersport, cap en handschoenen! Rijbroeken ben ik niet zo kapot van

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:10

heeft iemand die leren sporenriempjes van de decathlon? zo ja, zijn die fijn?

xChanelx
Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-04-13

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:31

Ik heb een hele bestelling thuis :+
En zit nu te twijfelen of ik voor de stoffen of de kunstleren chaps ga. Wat zouden jullie doen? Pasvorm is exact hetzelfde. Ik rijd recreatief, altijd in een buitenbak.

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:34

De rijschoenen, de beugels en de singel kan ik wel aanraden. Goed spul.

Ik zou kunststof doen, die stoffen worden heel snel vies.

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 19:04

Ik rijd sinds m’n 6 jaar en ben nu 21. Al altijd problemen gehad om passende rijbroeken te vinden: erg lange, héél smalle benen en omdat ik nogal ‘mager’ ben steken mn heupbeenderen best wel uit. Dure merken pasten nooit echt, ofwel veeeel te kort of veel te wijd of als dat alles goed was konden ze niet dicht of heeel strak op mn heupen :\ .
Enige merk dat min of meer goed zit is altijd al fouganza geweest :') _/-\o_ . Ze mochten misschien iets langer voor het mooie, maar ze sluiten mooi aan en doen geen pijn op m’n heupen.
Vroeger vond ik de stof niet zo fijn, maar ondertussen vind ik de kwaliteit al aardig verbeterd. Heb in m’n kast een dure merkbroek en de rest decathlon. Raad welke altijd blijft liggen :+

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 19:18


Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 19:36

Ik heb het hoofdstel in de donkerbruine/cognac samenstelling. De maat valt wel klein. Mijn paard heeft normaal een echte cob maat, maar bij dit hoofdstel moest ik gaatjes bij prikken in maat cob en had liever een full meegenomen.

Verder prima kwaliteit voor dat geld!Afbeelding

xChanelx
Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:08

ZoZenn schreef:
De rijschoenen, de beugels en de singel kan ik wel aanraden. Goed spul.

Ik zou kunststof doen, die stoffen worden heel snel vies.


Dankjewel voor je reactie, daar zat ik zelf inderdaad ook al over na te denken, maar nu ben ik overtuigd :j

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:15

Zidore schreef:
heeft iemand die leren sporenriempjes van de decathlon? zo ja, zijn die fijn?


Ja! Heb ze nu vier jaar. De gaatjes zijn nog prima, er zit geen rek op de bandjes ook.
Ik ben zelf ook erg tevreden van de korte laarsjes, de ontwarspray, de kledij.
Paarden zijn fan van de koekjes met rode vrucht

Overigens voor online bestellingen die niet goed zijn kan je heel gemakkelijk ruilen in de winkel normaal.

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:50

Pippaa schreef:
Ik heb het hoofdstel in de donkerbruine/cognac samenstelling. De maat valt wel klein. Mijn paard heeft normaal een echte cob maat, maar bij dit hoofdstel moest ik gaatjes bij prikken in maat cob en had liever een full meegenomen.

Verder prima kwaliteit voor dat geld![ [url=m/lgF8ZF.jpg]Afbeelding[/url] ]


ziet eruit als een heel fijn hoofdstel! staat ook mooi zeg op jouw paard.

Lunamoon
Berichten: 82
Geregistreerd: 12-01-15

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:59

Heb er al verschillende al dan niet waterdichte winterdekens gekocht. Goede pasvorm en echt waterdicht. En niet duur.

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 17:48

ik heb het hoofdstel dinsdag besteld en vandaag is ie binnen gekomen *\o/*
erg mooi hoofdstel en fijne kwaliteit leer!

kwa maat vind ik ze idd aan de kleine vallen.
maar gelukkig bij mijn paard nog mooi passend te krijgen :)


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:03

Wauw die is echt super mooi!

xdeempjeex

Berichten: 24
Geregistreerd: 16-01-14
Woonplaats: Lettele

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:24

Mijn cap komt van de decathlon en heb hem al zeker 2 jaar en hij zit echt heerlijk! Ook is mijn witte wedstrijd dekje van de decathlon, er zit een anti slip op de rug waardoor het dekje netjes onder het zadel blijft liggen, echt ideaal!
Ik zit er over na te denken om ook een hoofdstel te kopen, maar mijn paard heeft een vrij breed hoofd, dus ben er een beetje over aan het twijfelen nu ik jullie zo hoor over dat hij klein uitvalt.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:30

Die grote hoevenkrabber van Decathlon heb ik. En enkele rijbroeken. En wat borstels. Maar die hoevenkrabber, handig vind ik dat zo'n grote borstel er aan. 2x vegen en al het zand is weg :o

Marielllee

Berichten: 64
Geregistreerd: 15-01-18

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:33

Ik ben helemaal weg van de rijbroeken vd Decathlon. En dan met name de "rij leggings". Die zitten heerlijk ook als je gewoon rond loopt op stal zonder te rijden. De fleece vesten vind ik ook erg fijn!

TheEvilQueen

Berichten: 87
Geregistreerd: 21-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:45

Heb zelf zo een kit gekocht van borstels, over vreselijke kwaliteit gesproken. De manenkam en roskam bijvoorbeeld zijn prima kwaliteit maar de effectieve borstels vind ik echt verschrikkelijk.
Voor de rest heb ik al van anderen gehoord dat de halsters wel goed zijn, als je niet dagelijks rijdt zijn de rijbroeken ook prima en de kwaliteit van hun paardenkoekjes zit ook goed (moest ik even doorgeven van mijn paard :P )

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 19:18

Ik heb nochtans een rijbroek die ik nu vier jaar intensief draag en die doet het nog steeds goed.

Vandaag om een gevoerde broek geweest, ben benieuwd!

xjanabananax

Berichten: 103
Geregistreerd: 06-12-13

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:30

Heb zelf de sporenriempjes die echt super zijn en het touw halster met leadrope, waarvan vooral de leadrope heel fijn is, lekker soepel materiaal. Ben zelf heel erg benieuwd naar de winter dingen, eventueel ski kleding zijn er mensen die daar ervaring mee hebben hier?

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:47

@ hierboven:
Al 3,5 jaar tevreden met mijn Quechua jas (de 3 in 1, waar je fleecevest in en uit kan halen). In de winter lekker warm, in de zomer een dun regenjasje. Gebruik hem ook om zonder fleecevest over mijn hele dikke gevoerde vesten aan te doen in de winter.
Nog steeds waterdicht (maar ook nog niet gewassen :o hoe doen jullie dit?)

Anoniem

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 16:51

Die jas heb ik ook. Die is top. Ik was hem met speciale zeep, waar je ook outdoordekens mee wast.