Ervaring Imperial Riding laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Ervaring Imperial Riding laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 20:37

Hey iedereen! Ik wil graag deze laarzen aanschaffen, maar ik weet vrij weinig over laarzen. Ik rijd vooral springgericht en wil dus ook geen laarzen die in mijn knieholte zullen zitten tijdens springen zoals ik vernomen heb over dressuurlaarzen. Heeft iemand ervaring met deze laarzen en aangezien ik niet weet of het merk überhaupt wel fijne laarzen maakt, ervaring met het merk?

Heel erg bedankt!

De laarzen:

https://www.imperialriding.com/nl/catalog/product/view/id/21877/s/laarzen-nevada-normal-tan/

SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Re: Ervaring Imperial Riding laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:38

Hoe vaak rij je per week of dag?

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 20:41

SolarHertog schreef:
Hoe vaak rij je per week of dag?


Binnenkort 3 keer per week, af en toe tweemaal per dag. Over een tijdje (wanneer het rijden net iets beter gaat) ook 1/2 keer per maand op wedstrijd wat dus een vierde dag in de week zal worden.

SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Re: Ervaring Imperial Riding laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:44

Dan zou ik echt gaan sparen voor goede laarzen van bijvoorbeeld Cavallo, petrie of iets vergelijkbaars.

Dit soort laarzen zijn prima, als je ongeveer 1 keer per week rijdt, ze zijn goedkoper maar gaan dus veel minder lang mee. Leer scheurt veel sneller en dergelijke.

Kijk naar goede laarzen van soepel leer. Ik heb een voorkeur voor kalfsleer maar dat verschild. Ook moet je kijken welk stuk leer er gebruikt wordt, afkomstig van de buik is veel dikker dan van de nek bijvoorbeeld.

Succes!

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 20:47

SolarHertog schreef:
Dan zou ik echt gaan sparen voor goede laarzen van bijvoorbeeld Cavallo, petrie of iets vergelijkbaars.

Dit soort laarzen zijn prima, als je ongeveer 1 keer per week rijdt, ze zijn goedkoper maar gaan dus veel minder lang mee. Leer scheurt veel sneller en dergelijke.

Kijk naar goede laarzen van soepel leer. Ik heb een voorkeur voor kalfsleer maar dat verschild. Ook moet je kijken welk stuk leer er gebruikt wordt, afkomstig van de buik is veel dikker dan van de nek bijvoorbeeld.

Succes!


Bedankt voor je antwoord! Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik neem het zeker mee!