Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21771
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:34

Je kan de rits laten aanknijpen dan gebeurt dit niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 15:01

Goldie schreef:
Moet er maar mee leren leven dan denk ik :+
Maar ook op m'n scheen zitten die rare kreukels. Heb er vandaag mee gesprongen :)


Het leer is gewoon ontzettend zacht, het enige wat helpt is je laarzen zo strak/op het been laten aanmeten dat ze geen ruimte hebben op inzakken. Maar dat moet je ook maar willen... Ik denk dat 95% van dit type laars op punten inzakt waarvan jij zelf denkt 'huh'. :)

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 22:48

Goldie schreef:
bobje26 schreef:
Hoe zien ze er nu uit Goldie?

Zo
[ [url=m/8t985c.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo zien al mijn veterlaarzen eruit hoor, niet alleen m’n De Niro’s. :P Zeker als je ermee springt. :j

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 00:47

Ik zoek dressuurlaarzen. Springen en crossen doe ik met chaps

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:06

bobje26 schreef:
Goldie schreef:
Moet er maar mee leren leven dan denk ik :+
Maar ook op m'n scheen zitten die rare kreukels. Heb er vandaag mee gesprongen :)


Het leer is gewoon ontzettend zacht, het enige wat helpt is je laarzen zo strak/op het been laten aanmeten dat ze geen ruimte hebben op inzakken. Maar dat moet je ook maar willen... Ik denk dat 95% van dit type laars op punten inzakt waarvan jij zelf denkt 'huh'. :)

klopt, ik heb mijn nieuwe 'stallaarzen' ook expres ietsjes los laten opmeten zodat ik die altijd pas... ook na een dag op mijn benen te hebben gestaan en last van opgezette benen te hebben.
En die hebben hier en daar ook een kreukeltje meer.
Mijn wedstrijd laarzen zijn echt strak op maat. Is ook het polo model, maar die hebben bijna geen kreukels of inzak punten, alleen heel lichtjes bij de enkel.
Maargoed, na een lange werkdag of andere vocht vasthoudende omstandigheden krijg ik die ook maar moeizaam dicht :P

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:29

Heb het topic een stuk terug gelezen, mooie laarzen komen voorbij! Heeft iemand van jullie ervaring met aan laten meten in Boxmeer? Heb daar 1000 jaar geleden mijn Petries naar volle tevredenheid laten aanmeten, maar weet niet hoe de service nu is. Ik weet nog niet of het Petries of De Niro's worden en ben ook niet goed op de hoogte van alle opties dus het is wel fijn als een winkel goed en eerlijk kan adviseren. Bedankt vast voor jullie ervaringen.

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:33

Visitor schreef:
Heb het topic een stuk terug gelezen, mooie laarzen komen voorbij! Heeft iemand van jullie ervaring met aan laten meten in Boxmeer? Heb daar 1000 jaar geleden mijn Petries naar volle tevredenheid laten aanmeten, maar weet niet hoe de service nu is. Ik weet nog niet of het Petries of De Niro's worden en ben ook niet goed op de hoogte van alle opties dus het is wel fijn als een winkel goed en eerlijk kan adviseren. Bedankt vast voor jullie ervaringen.


Niet doen, ik heb daar chaps (weliswaar geen deniro) aan laten meten, die uiteindelijk veel te groot bleken en af gingen zakken. Een vriendin heeft deniro laarzen aan laten meten die eveneens te wijd waren. Maar goed, dit is mijn ervaring, mogelijk zijn anderen natuurlijk wel heel tevreden.

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:36

O jeetje, dank voor deze info! Hebben ze het wel netjes opgelost of jullie hiermee laten zitten?

Drunen is voor mij anders ook nog wel te doen, maar wel veel verder weg. Hoe zijn daar jullie ervaringen mee?

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:39

Visitor schreef:
O jeetje, dank voor deze info! Hebben ze het wel netjes opgelost of jullie hiermee laten zitten?

Drunen is voor mij anders ook nog wel te doen, maar wel veel verder weg. Hoe zijn daar jullie ervaringen mee?


Het is niet opgelost door Boxmeer (het is wel al even geleden trouwens, dus misschien zijn er zaken veranderd). Ik heb ze uiteindelijk laten innemen bij de schoenmaker.

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:57

Ok thx, slecht hoor

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 09:42

Iemand die met blauwe Deniro's en een blauw jasje start?
Gister blauwe Deniro's op de kop getikt. Maar twijfel of ik blauwe laarzen met een blauw jasje wel mooi vind op wedstrijd. Ze zijn namelijk vrij, ehm, blauw. :+
Wel súper blij mee. Laatste paar in mijn maat, en met 50% korting. Opstappen ermee was lastig, maar na 15 minuten rijden ging het prima. :+:

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:11

Ik. Maar nog geen duidelijke foto ervan :+
Want de laatste keer startte ik zomertenue {:}

Ik heb blauwe laarzen, blauw jasje van qhp en een blauwe kask cap.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:20

absque_dubio schreef:
Iemand die met blauwe Deniro's en een blauw jasje start?
Gister blauwe Deniro's op de kop getikt. Maar twijfel of ik blauwe laarzen met een blauw jasje wel mooi vind op wedstrijd. Ze zijn namelijk vrij, ehm, blauw. :+
Wel súper blij mee. Laatste paar in mijn maat, en met 50% korting. Opstappen ermee was lastig, maar na 15 minuten rijden ging het prima. :+:


Jaloers! Heb je een foto?

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:22

Even een foto van internet geplukt. Deze laarzen maar dan helemaal 'standaard blauw' dus geen glitters etc.
Afbeelding

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:27

Heel mooi!

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:28

Ik had ze juist gekocht met het idee, ik verf ze wel zwart. _O-
Ik moet echt nog even wennen aan het idee van blauwe laarzen. Morgen op de keuring doe ik ze aan, dus daarna kan ik op de foto's beoordelen of ik het mooi vind of niet haha.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:29

Ik vind dit eigenlijk nog wel goed kunnen. Ben zelf ook niet echt van felle kleuren. Maar misschien vertekent
de foto wat.

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:31

Voor mijn gevoel zijn ze echt heel fel blauw. Denk dat met meer gebruik ze nog wel wat donkerder zullen worden.

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:38

Ze zijn gaaf! Ben benieuwd hoe ze te paard staan :j

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 11:22

Ik heb ook blauwe laarzen, maar ik start met een lichtblauw jasje. dus kan je helaas ook niet aan een foto helpen!
Ik heb zelf het polo model maar zou graag nog blauwe willen voor erbij in het standaard model :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 11:35

absque_dubio schreef:
Voor mijn gevoel zijn ze echt heel fel blauw. Denk dat met meer gebruik ze nog wel wat donkerder zullen worden.

Mijn laarzen staan een pagina terug. Dat is dezelfde kleur blauw.
Ik vind ze helemaal niet fel.

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 12:05

miicchhellee even terug gekeken, maar die van jou zijn wel erg mooi zeg! Heb je inmiddels al een foto te paard? :)

Nini_roosje staat heel chique jouw outfit. En zo lijken ze helemaal niet zo blauw nee. Misschien zit het dan gewoon in mn hoofd dat ze heel fel blauw zijn. :=

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 12:30

Ik start met blauwe de Niro laarzen en blauw pikeur jasje. Alleen nog geen foto van.

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 17:19

absque_dubio schreef:
miicchhellee even terug gekeken, maar die van jou zijn wel erg mooi zeg! Heb je inmiddels al een foto te paard? :)

Nini_roosje staat heel chique jouw outfit. En zo lijken ze helemaal niet zo blauw nee. Misschien zit het dan gewoon in mn hoofd dat ze heel fel blauw zijn. :=


Nog niet, maar zal ik zondag zeker weten laten maken. Ohja, dan heb ik ze wel op een donker blauwe (slip)jas aan!!

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 17:39

Afbeelding

Ik heb vandaag mijn laarzen opgehaald! Ze waren met 7 weken klaar, super snel voor deze periode :) Misschien niet heel goed te zien, maar ze zijn dus donkerblauw, lak blauw piping en blauwe python print jachtkap.