Fairplay cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 13:38

Hoi allemaal,

Zojuist heb ik een FairPlay cap gekocht. Helaas bij thuiskomst zag ik dat er krasjes zaten aan de bovenkant, ik kan helaas niet zien of deze doorgetrokken zijn naar onder maar ik ga er niet van uit. Wel vind ik dit zonde en ben ik bang dat de krasjes zich verder uit zullen breiden, wat denken jullie?

Verder, is het niet mogelijk om te ruilen doordat dit de laatste was en de ruitershop mij vertelde dat FairPlay de productie voor nu stop heeft gezet ivm het keurmerk? Ik vond dit een erg vaag verhaal maar op vele sites zijn de caps inderdaad niet meer leverbaar.

Ik zit dus een beetje in dubio .. wat denken jullie? Terug brengen of houden omdat de krasjes niet veel uitmaken?

Afbeelding

Afbeelding

Krasjes zijn te zien links onderin.

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:50

Ik zou hem terugbrengen en wachten op de nieuwe caps met gelijk het nieuwe keurmerk. Vind de krasjes ook best wel erg zichtbaar

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 13:54

Ja, daarom vind ik het vreemd dat je ze in de winkel niet hebt opgemerkt :o

Hoop dat ze daar niet moeilijk over doen...

Maar terugbrengen mag in principe altijd!

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:01

Vind het ook een beetje gek dat dit niet eerder is opgevallen, dan heb je in de winkel niet goed gekeken.

Ze staan trouwens nog gewoon te koop op internet, je kan toch je geld terug vragen in de winkel en dan online of in een andere winkel een nieuwe kopen?

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 14:03

Ja het enige lastige is, dat ik voor morgen een cap nodig heb. De winkel waarin in hem heb gekocht is niet dichtbij. Dus of ik ga nu naar een ruiterzaak welke dichtbij is en dat ik dan een cap van een ander merk koop, of ik hou de FairPlay. Lastig :n

En inderdaad ook stom van mijzelf dat ik niet goed gekeken heb in de winkel zelf.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:04

Shirley schreef:
Maar terugbrengen mag in principe altijd!


Dit is niet waar.
Bij online aankopen wel, maar in een winkel niet.
Is het recht van het bekijken van iets.
In de winkel kun je iets bekijken voor je het koop, ruilen/retour is een service van een winkel, niet wettelijk verplicht al denken veel mensen dat wel.

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:05

Heb je geen oude cap meer? Of kun je er niet een van een stalgenoot lenen?

Je zou ook nog naar een ruitershop in de buurt kunnen gaan een nieuwe fairplay cap halen, en later je huidige cap terug brengen en je geld terug krijgen.. Maargoed ik weet ook niet wat jij te besteden hebt, dus dat is helemaal jouw keuze..

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 14:10

Net even gebeld met de eigenaar van de winkel. Hij had het niet opgemerkt en mag hem terug brengen als ik wil. Hij gaf wel aan dat FairPlay caps meer krasgevoeelig zijn.

Helaas hebben de ruitershops bij mij in de buurt geen FairPlay caps in hun collectie (heb ik al naar gebeld) en zal ik dan over moeten stappen op een ander merk of inderdaad online bestellen alhoewel ik bij de meeste sites zie dat de levertijd >1 maand is .. Daarnaast vraag ik mij af wat ik met het feit aan moet dat de caps zo moeilijk te krijgen zijn op dit moment.

Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 14:14

Daarnaast viel het mij op dat mijn cap geen logo heeft. Nu vind ik dat niet perse heel erg maar toch vreemd. Iemand die weet of ze ook zonder logo worden verkocht? Op de site zie ik enkel met logo.

Afbeelding

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:36

Ik zou deze cap terug brengen en een cap van een ander merk kopen.. Bedoel als er al zo makkelijk een krasje op komt dan zou het voor mij al niet meer nodig zijn. Genoeg leuke caps tegenwoordig ;)

Ilsevdberg

Berichten: 615
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Zwolle

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:48


Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 22:48

Bedankt voor de reacties, ik ga hem inderdaad terug brengen. Nu op zoek naar wat anders!

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Fairplay cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 19:34

Al iets gevonden?