CalipsoLover schreef:Hoor ook vaak dat de service van KEP bagger is, onlangs nog iets gelezen hier op bokt. Cap leek op de foto's echt in een paar uur in elkaar geknutseld te zijn, kwalitatief zag ie er niet uit. De paardenwinkel waar ik werk als student heeft hun samenwerking met KEP ook stopgezet. Het verschil qua service is enorm tussen Samshield en KEP. En ze verkochten KEP ook veel minder dan Samshield. Alhoewel ik de caps meestal wel heel mooi vind, ben ik toch blij met mijn custom made samshield.
Ja ik heb dat topic ook gevold. Het duurde bij mij ook heel lang voordat die van mij geleverd was...
ze adverteren ook met het idee van de flexibele klep dat hij bij een val niet kapot knapt in je gezicht. Toen ik viel is dat klepje afgebroken en kapot geschoten in mijn gezicht, een half jaar later heb ik nog steeds een groot litteken in mijn gezicht. Reparatie en het nakijken van de kep kostte zo rond de 150 euro, en ik kon ik 5 maanden wachten. Heb zelf vaak er achter aan moeten bellen wat er mee aan de hand was waardoor hij zo lang weg bleef, waarop ik geen antwoord kreeg. Uiteindelijk zeiden ze dat het lag aan dat het vervoer in Duitsland problemen had. In de tussentijd kon ik dus ook een nieuwe tijdelijke cap kopen, want 5 maanden zonder cap zitten kan niet als je wedstrijden rijd en 3 paarden op stal hebt staan.
Nee voor mij geen kep meer, ik vind de mijne prachtig en hij zit fantastisch, maar de service vind ik voor zo’n dure cap echt te slecht om ooit nog een kep te kopen.