fairplay fusion caps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 22:03

Hoi!

Recent viel mijn oog op de nieuwe FairPlay fusion caps, deze lijken heel erg op de samenhield caps maar zonder het prijskaartje. Er zit in een draaisysteem in zodat je geen maten moeten gokken als je online besteld.

Heeft iemand al ervaring met deze caps? Hoe zitten ze? Ventileren ze goed?
Ik verwacht natuurlijk niet dat ze ook zitten zoals de samenhield 8-)

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:06

Ben ook benieuwd.

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:18

Heb er 1 besteld. Dus ik ben ook erg nieuwsgierig maar kan er helaas nog niks over zeggen

xLeonietje

Berichten: 332
Geregistreerd: 21-01-13
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:21

Ik heb deze sinds een paar weken!
Hij zit goed en vind de ventilatie ook fijn.
Ik vond het inderdaad ook een hele mooie cap zonder die bizarre prijs en ik ben helemaal tevreden!
Ik heb ongeveer maat 57 dus ik twijfelde nog of ik dan de S/M of M/L moest nemen want dat zit er precies tussenin. Ik ben uiteindelijk voor de M/L gegaan en die past goed :)

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 22:23

xLeonietje schreef:
Ik heb deze sinds een paar weken!
Hij zit goed en vind de ventilatie ook fijn.
Ik vond het inderdaad ook een hele mooie cap zonder die bizarre prijs en ik ben helemaal tevreden!
Ik heb ongeveer maat 57 dus ik twijfelde nog of ik dan de S/M of M/L moest nemen want dat zit er precies tussenin. Ik ben uiteindelijk voor de M/L gegaan en die past goed :)

Oh das goed om te weten want ik heb 58 :) bedankt!

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 22:42

Ik heb echt een dik hoofd, maat 59 :+ zal de cap dus net passen. Maar ben benieuwd hoe het dan staat.

Tiahastrona

Berichten: 1533
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:19

Ik heb hem gepast, maar vond hem niet fijn zitten. Had aan de zijkanten ruimte over. Ven uiteindelijk gegaan voor uvex suxxeed

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:49

Ik heb mijne onderhand ook al binnen. Heb maat 54. Cap past prima. Zit erg fijn.
Ook fijne ventilatie die ik gelijk voelde.
Voor dat geld niks te klagen

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:15

Ik heb een andere variant maar de fairplay cap luchtig en fijn om te dragen, ik heb hem voor mezelf en mijn dochter. Ik vindt het een aanrader goed en betaalbaar! .
Ook ik zat tussen 2 maten in heb beiden gepast en de m/l zat mij beter, dochter heeft m en het is op een klein hoofdje (ze is 4) geen champion idee. En de cap is goed instelbaar zij is erg fijn gebouwd en ik ben gewoon stevig maar ik ervaar ook geen problemen met instellen en draag comfort!
Gevallen zijn we nog niet dus daar kan ik niets over zeggen, wel hebben ze het nieuwe keurmerk logo.
https://www.ruitersportsissi.nl/bescher ... loral.html

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 21:29

bedankt voor de feedback allemaal! Ik had ook het idee dat de pasvorm niet zo goed was voor mijn hoofd dus ik blijf verder zoeken :)

0000
Berichten: 5475
Geregistreerd: 04-06-10

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 21:57

Ik zag hem laatst ook ergens langskomen, ben op zoek naar een mooie wedstrijd cap voor normaal geld en vind deze erg gaaf! Is er iemand die een idee heeft waar hij mee te vergelijken valt qua pasvorm? Harrys horse caps passen mij bijvoorbeeld heel mooi, normaal wil ik een cap sowieso graag passen maar heb deze nog niet heel dichtbij gevonden.

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:43

Ben wel benieuwd hoe ze zitten. Heb laatst hetzelfde model van HKM gepast. Maar die vond ik voor geen meter zitten :n

EquiWorks
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-05-17

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:17

Ik zag deze cap van Busse voorbij komen:

https://budgetruitershop.nl/Busse-Veiligheidscap-COLMAR

Lijkt ook op de Samshield caps maar ook een heel stuk goedkoper.

Ik weet niet hoe deze specifiek zit, heb wel eerder een Busse cap gehad en daarvan van de pasvorm gewoon goed, net zoals vergelijkbaar met gewone Harry's Horse caps bijvoorbeeld.

Heeft iemand deze samshield-look-a-like van Busse al?

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 22:33

EquiWorks schreef:
Ik zag deze cap van Busse voorbij komen:

https://budgetruitershop.nl/Busse-Veiligheidscap-COLMAR

Lijkt ook op de Samshield caps maar ook een heel stuk goedkoper.

Ik weet niet hoe deze specifiek zit, heb wel eerder een Busse cap gehad en daarvan van de pasvorm gewoon goed, net zoals vergelijkbaar met gewone Harry's Horse caps bijvoorbeeld.

Heeft iemand deze samshield-look-a-like van Busse al?

Ik heb op dit moment een HH en die is degene die al de hoofdpijn veroorzaakt waardoor ik opzoek ben naar een nieuwe cap... De fairplays zitten voor mij jammer genoeg ook niet lekker -O-

LCT
Berichten: 307
Geregistreerd: 20-02-13

Re: fairplay fusion caps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 00:34

Hoi!
Ik heb eergisteren een cap (eigenlijk 2 voor de goede maat) binnengekregen van fair play. Ik merkte dat hij erg op mijn voorhoofd drukte en dat ik aan de zijkanten mijn vingers er gewoon tussen kon steken. Ik denk dat hij heel rond is? Fair play fusion matte had ik besteld. Ze zijn dus helaas retour, pasvorm was het echt niet voor mij. Vond ze wel erg mooi, weet iemand of er nog een soort "samshiel lookalike" bestaat? (Maar dan met andere pasvorm) ik zag een die er heel erg op leuk van busse, zou dat wat zijn?