[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:43

Die zijn leuk Rena100!
Ben normaal niet zo van het Polo model maar zoals jij ze hebt samengesteld vind ik ze leuk!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:17

Bedankt! Vind ze ook nog steeds erg mooi, maar vind ze te stijf waardoor ik er helaas niet lekker mee kan rijden :(

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:33

Rena100 schreef:
Bedankt! Vind ze ook nog steeds erg mooi, maar vind ze te stijf waardoor ik er helaas niet lekker mee kan rijden :(


Te stiijf? Ik heb dezelfde en vind ze heerlijk zitten. Ik heb ze wel een week lang eerst elke dag tien min aangehad en mee rondgelopen tot ze wat ingezakt en gevormd waren, toen ben ik er mee gaan rijden. Totaal geen problemen gehad dat ze te stijf waren, het leer aan de binnenzijde is boterzacht bij mij
Afbeelding

Caresse07

Berichten: 9412
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:37

Mijn nieuwe laarzen <3


Afbeelding

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:47

@SuperzodiaX wauw wat een prachtige laarzen :~

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:14

karelien schreef:
Iemand ervaring op lange termijn met witte stiksels. Ga binnenkort de niro's aan laten meten, maar vind witte stiksels zo mooi. Vraag me alleen af of ze lang mooi/schoon blijven.


Ik heb de Niro's met witte stiksels
Echt prachtig! Met de zwarte creme wel voorzichtig zijn met poetsen
En mocht t ooit toch niet meer zo wit zijn, dan poets ik ze gewoon zwart

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:16

Mijn buitenkant is zo hard als hout ofzo. ja de binnenkant is wel zacht maar de buitenkant niet en daardoor zijn ze dus stijf.

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:31

Rena100 schreef:
Mijn buitenkant is zo hard als hout ofzo. ja de binnenkant is wel zacht maar de buitenkant niet en daardoor zijn ze dus stijf.


Ja dat klopt, dat is de verharde schacht die bij dit model hoort, dan blijven ze altijd mooi in model. Maar het harde stuk hoeft nooit te buigen, hij stopt bij je enkel.en het gedeelte waar het leer inzakt is gewoon net zo zacht als de binnenzijde. Gewoon eerst even elke dag mee lopen tot er plooien in zitten en dan voelen ze met rijden ook echt niet stijf

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 17:47

Afbeelding

Vandaag mijn laarzen binnen gekregen. Maar had een bruine houten zool besteld en een meer vierkante neus. Ook de prijs staat anders vermeld (goedkoper).
Ik dacht zelf aan een ander type rijlaars oid, maar hetzelfde type als dat ik heb besteld staat op de laars maar hij lijkt sprekend op het goedkopere model dat ze verkopen en die heeft dezelfde prijs als er op de laars vermeld staat.
Heb de winkel maar bericht gedaan. Ze zitten kwa maat goed maar ik vind persoonlijk de laarzen van de verkoop foto een stuk mooier. ;)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:09

Afbeelding
Mijn nieuwe celeris laarzen

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-17 18:51

Als jij duidelijk een ander type laars had besteld, moet je die ook ontvangen lijkt mij. Wat rot voor je, succes met het omruilen, dat zou de correcte afhandeling zijn.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:01

Willemina_L schreef:
Als jij duidelijk een ander type laars had besteld, moet je die ook ontvangen lijkt mij. Wat rot voor je, succes met het omruilen, dat zou de correcte afhandeling zijn.


Nou ja ik begin dus te twijfelen omdat het type wel overeenkomt! Het type staat precies zo in de laars ala het type dat ik besteld heb.
Dus ben bang dat ze misschien de verkeerde verkoop foto hebben gedaan oid? Ik verwacht wel dat het netjes wordt opgelost hoor. Alsnog een mooie rijlaars en mooie kleur, maar ik vind zwarte hak wat minder bij blauwe laarzen staan persoonlijk haha.
En er waren nog maar een paar maten in voorraad waaronder deze maten.
Even ter vergelijking, dit lijkt toch een heel andere laars?
Afbeelding

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:17

Lienek schreef:
Willemina_L schreef:
Als jij duidelijk een ander type laars had besteld, moet je die ook ontvangen lijkt mij. Wat rot voor je, succes met het omruilen, dat zou de correcte afhandeling zijn.


Nou ja ik begin dus te twijfelen omdat het type wel overeenkomt! Het type staat precies zo in de laars ala het type dat ik besteld heb.
Dus ben bang dat ze misschien de verkeerde verkoop foto hebben gedaan oid? Ik verwacht wel dat het netjes wordt opgelost hoor. Alsnog een mooie rijlaars en mooie kleur, maar ik vind zwarte hak wat minder bij blauwe laarzen staan persoonlijk haha.
En er waren nog maar een paar maten in voorraad waaronder deze maten.
Even ter vergelijking, dit lijkt toch een heel andere laars?
[ [url=m/ktJL7o.png]Afbeelding[/url] ]


Ik had dit precies zo. Ik had een laars besteld (ik gok zelfde site) en die zou blauw zijn en hij was gewoon bijna zwart. Totaal niet zelfde als op foto. Daarbij zeiden ze dat de maten hetzelfde zouden zijn dan bij de Niro maar ik krijg deze laars niet eens aan... gelukkig kon ik ze wel snel retour sturen.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:10

ik heb eindelijk cavallo laarzen laten aanmeten. Iets van een week geleden heel benieuwt hoelang duurt voor ze klaar en hoe ze er uit gaan zien. En heb nu voor wedstrijd en trainen pertie maar die gaan ook zo snel mogelijk uit als me cavallo bevallen want dan laat ik voor trainen cavallo laarzen laten aanmeten. Want die ik nu heb laten aanmeten zijn voor wedstrijden stiekem hoop ik dat ze er zijn als ik weer wedstrijd heb maar denk het haast niet. Maar ja wel super blij nu al. En hopelijk passen ze goed bij me wedstrijd outfit volgens zeggen wel dus benieuwt. Helaas van beiden nog geen foto's.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:20

Lienek schreef:
[ [url=m/Dcu0uo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag mijn laarzen binnen gekregen. Maar had een bruine houten zool besteld en een meer vierkante neus. Ook de prijs staat anders vermeld (goedkoper).
Ik dacht zelf aan een ander type rijlaars oid, maar hetzelfde type als dat ik heb besteld staat op de laars maar hij lijkt sprekend op het goedkopere model dat ze verkopen en die heeft dezelfde prijs als er op de laars vermeld staat.
Heb de winkel maar bericht gedaan. Ze zitten kwa maat goed maar ik vind persoonlijk de laarzen van de verkoop foto een stuk mooier. ;)


Oeh jullie verhalen maken me wel een beetje bang.. ik zat het ook te kijken naar deze laars! Of naja.. naar die van 249. En dit lijkt inderdaad die goedkopere.. heb je al contact gehad? Klopt de maten tabel wel?

Tamara1991

Berichten: 681
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: Schagen

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:29

Het lijkt mij niet de goedkopere, zit geen elastiek in toch? En de ritsbeschermers zijn ook anders.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 06:51

Inmiddels fijn contact gehad met de winkel! Ik kan deze retour sturen en krijg de andere laarzen van ze! Echt heel netjes en fijn opgelost.

Debbie gewoon even contact met ze opnemen als je twijfelt :)

Genoeg ruitersportzaken die hun handen er vanaf trekken maar Koole lost het zo prima op :) ook de laarzentas zou na gestuurd worden ineerste instantie. Zal er zeker vaker bestellen!

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:33

Ik heb inmiddels laarzen bestel daar.. als het goed is arriveren ze vanmiddag! Ben super benieuwd :)

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:25

Afbeelding

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:45

Ze zijn super mooi!
Ben ik de enige die het super stom vind dat het nu kingsley laarzen zijn en dat ik hun logo er zo lelijk op vind staan dat ik liever de niro´s koop ? :+ :')

deze zijn wel kei mooi met zo´n subtiel vierkantje
Laatst bijgewerkt door Sunrise op 02-08-17 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:50

Debbie schreef:
[ [url=m/ADQide.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.

Prachtig!
Je hebt alleen geen vierkante neus zie ik! Vind je dat niet jammer?

xFace

Berichten: 459
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:54

Debbie schreef:
[ [url=m/ADQide.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.


Waauw deze zijn echt gaaf!

xFace

Berichten: 459
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Bennekom

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:02

Na maanden zoeken uiteindelijk bij deze uitgekomen, Ego7 Orion. Ik heb een onmogelijke maat (kuitmaat 31 en hoogte 44) dus ben heel blij dat ik toch nog laarzen heb kunnen vinden. En ze zitten heerlijk <3
Afbeelding

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:31

Woow face! Wist niet dat ze zo smal bestonden met die hoogte maat hihi, heb járen met kinderrijlaarzen van cavallo gereden, veel te kort en kon nog mn hand bij kuit 32 steken :+ . Nu petrie's met kuit 35, maar harde schacht dus valt niet zo op dat ze te breed zijn (heb nu +- kuit 33).

SGorter
Berichten: 514
Geregistreerd: 13-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 19:06

xFace schreef:
Na maanden zoeken uiteindelijk bij deze uitgekomen, Ego7 Orion. Ik heb een onmogelijke maat (kuitmaat 31 en hoogte 44) dus ben heel blij dat ik toch nog laarzen heb kunnen vinden. En ze zitten heerlijk <3
[ [url=m/RuITXV.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ga ook is kijken, heb kuitmaat 31 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn! Ben ook al ruim een jaar aan het zoeken...