Wie de tip: goed ademend wedstrijdjasje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myour

Berichten: 3402
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Noord-Holland

Wie de tip: goed ademend wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 17:29

Ik ben op zoek naar een goed ademend wedstrijdjasje. Momenteel stik ik elke keer m'n jasje uit (n oud model Pikeur) en dat vind ik zo zonde, want als ik m'n proeven in ga dan ben ik op en voel ik me net een sauna. Nu kan ik natuurlijk ook kort van te voren m'n jasje pas aandoen maar ik wil gewoon een lekker zittend jasje waar ik ook mee kan losrijden zonder weg te drijven :D wie weet hét wedstrijdjasje dat hieraan voldoet? En liefst eentje die geen 300+ is.

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: Wie de tip: goed ademend wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:00

ik zweet me ook rot in al die jasjes, heb daarom ook vele soorten gehad
nu uitgekomen op de Horka competition in het zwart, heerlijk jasje
heb er nu 2x in gestart met boven de 22 graden

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 09:06

Myour schreef:
Ik ben op zoek naar een goed ademend wedstrijdjasje. Momenteel stik ik elke keer m'n jasje uit (n oud model Pikeur) en dat vind ik zo zonde, want als ik m'n proeven in ga dan ben ik op en voel ik me net een sauna. Nu kan ik natuurlijk ook kort van te voren m'n jasje pas aandoen maar ik wil gewoon een lekker zittend jasje waar ik ook mee kan losrijden zonder weg te drijven :D wie weet hét wedstrijdjasje dat hieraan voldoet? En liefst eentje die geen 300+ is.

Horseware heeft een hele mooie!!!
Mooi dunne stof, prachtig getailleerd model en... niet duur (120 euro uit mijn hoofd volgens mij? :) )

Myour

Berichten: 3402
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Wie de tip: goed ademend wedstrijdjasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 08:12

Bedankt voor de tips nog, heb hier op stal ook rondgevraagd en ben uiteindelijk voor een Spooks jasje gegaan, heel blij mee en zit super!