Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek bij HORKA. Toevallig vond ik dit forum op Bokt en ik zou bij deze aan jullie willen vragen om je mening te geven over HORKA door onderstaande enquête in te vullen. Het invullen kost slechts 5 minuten, gegevens blijven anoniem en verder helpen jullie mij er echt enorm mee!
Super! Bedankt voor je leuke reactie, in het begin was de enquête namelijk niet goed en heb ik hem opnieuw aangepast. Ook voor jou geldt je mag de link delen!
Deelname aan de enquête is echt top, iedereen bedankt daarvoor! Voor mijn onderzoek heb ik nog wel meer respondenten nodig dus schroom niet en vul de enquête in
Dank je wel voor je leuke reactie, de enquête is in het begin aangepast, omdat hij toen niet goed was. Op dit moment krijg ik veel reacties over de enquête dat hij goed en duidelijk is!
Ik had nog iemand die hem ook op haar telefoon had gemaakt en bij haar was het juist minder. Toch leuk om te horen dat het bij jou wel goed ging
Anoniem
Geplaatst: 11-12-14 14:34
Ingevuld! Echter bij vraag 15 (over het logo) miste ik de optie ''anders, namelijk..''. Ik had bij deze vraag wel het opmerkingen-vak beschreven maar moest ook nog 1 van de andere opties aanklikken terwijl ik die niet bij het logo vond passen. Enkel het opmerkingen-vak accepteerde hij niet.