pasvorm Ankybroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zonnetje1903

Berichten: 470
Geregistreerd: 11-07-10
Woonplaats: Amersfoort

pasvorm Ankybroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 19:04

Hoi,

Ik wil graag een anky rijbroek, maar de ruitersportzaken bij mij in de buurt hebben ze niet, kan ze dus niet passen. Ik vroeg me nu dus af hoe deze broeken vallen. Ik heb normaal gesproken broekmaat 36/38.

Kan iemand mij helpen, dan kan ik ze via internet of marktplaats kopen.

Groetjes

MaartJ

Berichten: 1478
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: Middelburg

Re: pasvorm Ankybroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:06

Ik had er laatst een aan in de ruitersportzaak. Ik vond de stof verschrikkelijk, en daarbij stond hij voor geen meter. Ben vrij smal, 1.64 lang, weinig heupen en geen extreme benen ofzo. Maar dat ding hing als een tent om me heen. Maatje 36 had ik aan, 't zag er werkelijk niet uit dus ik zal je wel aanraden om toch een ruitersportzaak te zoeken die ze wel heeft of een broek van iemand te passen die hem heeft?

Groetjes Maartje

Anoniem

Re: pasvorm Ankybroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:45

ik vind ze groot vallen, en ze zijn vallen wel goed als je rondingen hebt denk ik... Ze zijn wat smaller in de taille, wat breder in de heupen. Ik had er altijd en maatje ( 1 of 2 :D ) kleiner van dan andere merken :D !

Farfalla_

Berichten: 1801
Geregistreerd: 03-05-09

Re: pasvorm Ankybroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:47

Vallen klein, en het ligt aan je bouw, maar meestal zit het dan nog voor geen meter. Ik heb maat 76 in paardrijbroeken, maar 34 past precies van anky, en dan zit het nog als een tent rond mijn heupen.

zonnetje1903

Berichten: 470
Geregistreerd: 11-07-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: pasvorm Ankybroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-10 21:49

hmm dat gaat geen anky broek worden dan

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 09:13

Ik vind het juist geweldige broeken ;) Ik heb er nu 2 en mijn eerste heb ik nu 3 jaar en heb ik echt heel veel aangehad en begint nu toch wel te slijten dus ga vandaag een nieuwe bijhalen :D Ze zitten heerlijk en de kleur blijft heel mooi. Ik wil niet anders meer ;)

Moschino

Berichten: 329
Geregistreerd: 26-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:04

Farfalla_ schreef:
Vallen klein, en het ligt aan je bouw, maar meestal zit het dan nog voor geen meter. Ik heb maat 76 in paardrijbroeken, maar 34 past precies van anky, en dan zit het nog als een tent rond mijn heupen.

Je spreekt jezelf tegen; maat 76 = lengtemaat 38. Anky valt dus ca. 2 maten groter. ;)

Koop dus maat 34 als je maat 36/38 hebt.
De modellen met bandplooi vallen erg ruim. Je hebt ook een model met lagere taille en geen bandplooi, die vallen wel iets kleiner geloof ik.