Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wij liggen even stil, maar ik hoop ik de laatste week van maart nog de laatste kilometers en uren te maken. Hhilde schreef:Heerlijk Pjer, met je mooie span. Ik zag dat je de challenge gehaald hebt, goed bezigWij liggen even stil, maar ik hoop ik de laatste week van maart nog de laatste kilometers en uren te maken.
Dus geen kilometers meer voor ons in maart en ook niet in april. Ik kan niet wachten tot mei
Dankjewel!
pjer schreef:[ Afbeelding ]
Hier vandaag een rondje van 22km gedaan. Het was er heerlijk weer voor en wat woon ik toch in een mooie omgeving. Vandaag ook weer stukjes herondekt die we een jaar of 8 geleden met een huifkarvakantie al eens gereden hebben, en nu is het onze 'achtertuin' (nouja.... bij wijze van spreken)
Hhilde schreef:Hhilde schreef:Heerlijk Pjer, met je mooie span. Ik zag dat je de challenge gehaald hebt, goed bezigWij liggen even stil, maar ik hoop ik de laatste week van maart nog de laatste kilometers en uren te maken.
Direct teleurgesteld, want ik mag van de arts 6 weken niet rijdenDus geen kilometers meer voor ons in maart en ook niet in april. Ik kan niet wachten tot mei