GRRRRRRRRR ESmeeee Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GRRRRRRRRR ESmeeee capopjekop schreef:Als ik je een tip mag geven, laat even iemand meekijken naar je bericht.
Leestekens maakt het beter leesbaar en het komt serieuzer over.
Als iemand zegt al 3 jaar dan krijg ik altijd een beetje jeuk. Drie jaar voelt op jouw leeftijd als heel veel maar de gemiddelde paardeneigenaar vindt dat nog niet heel veel ervaring. Dus je kunt er beter neer zetten waar je al ervaring mee hebt.
Rijd je op een manege? Je advertentie komt ook over alsof rijden het belangrijkste is. Daar haak ik persoonlijk al op af
capopjekop schreef:Het hoeft ook niet foutloos. Maar ik verwacht wel dat iemand er moeite in steekt om een leesbaar verhaal te maken. Een pony is geen speelgoed en deze advertentie komt niet heel serieus over zo. Ik laat iemand eerder langskomen om kennis te maken als ze serieus en punctueel over komt.
Dat rijden belangrijk is snap ik ook. Maar een pony kan ook geblesseerd raken of ziek worden. Als het vooral om rijden draait dan zou ik me afvragen of iemand dan meteen weg is als er een betere rijpony langs komt.