Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Celebi schreef:Ik zit daar nog iets onder met mijn 1.59. Het probleem zit 'm meestal bij de knieën die dan op de verkeerde plek zitten (te laag) waardoor die broek bij mijn eigen knieën helemaal los zit. Maar misschien ga ik het nooit weten zonder een keer te bestellen..
Ladyson schreef:Celebi schreef:Ik zit daar nog iets onder met mijn 1.59. Het probleem zit 'm meestal bij de knieën die dan op de verkeerde plek zitten (te laag) waardoor die broek bij mijn eigen knieën helemaal los zit. Maar misschien ga ik het nooit weten zonder een keer te bestellen..
Ik ben ook klein (1,62) dus herken dit. Heb 2x een poging gedaan bij Kramer en spijt dat ik toen niet heb geretourneerd. De Equilibre en Michelle heb ik toen gekocht.
De Equilibre is sws echt te lang, moet ik omklappen (au) en flubbert achterop mijn knieen. Zat verder wel erg comfortabel.
De Michelle was wel beter qua lengte, maar flubberde ook achterop mijn knieen en knelde dan weer bij mijn heupen.
Ik draag zelf deze broek nu in meerdere kleuren:
https://www.drunensruiterhuis.nl/paardrijbroek-euro-star-athletic-luxe-full-grip.html
Heb ook nog een andere broek van eurostar waarbij de lengte erg goed klopt.
Verder ben ik onwijs Kramer fan en hoop ik ooit nog een match met de rijbroeken te vinden door een keer naar de winkel te gaan.