Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

absque_dubio schreef:Heeft er iemand al z’n nieuwe laarzen ontvangen?
In mijn hoofd had ik 6 weken levertijd staan. Kan nu ook nergens meer vinden waar dat stond. Een beetje uitloop snap ik helemaal. Maar inmiddels 7 weken en nog geen indicatie. Dus vrees dat de levertijd nog wel even gaat duren? Wel benieuwd naar de ervaringen bij anderen.
En ja ik heb er al een appje aan gewaagd maar helaas nog geen nieuws vanuit Portugal dus ze kunnen me nog niks vertellen.
Ohja en heb ze helemaal niet perse nodig. Maar kijk er wel naar uit.
Sille55 schreef:Misschien heeft iemand hier in een vergelijkbare situatie gezeten. Ik heb in 2024 Celeris laarzen aangeschaft bij Marije. Ze zaten vanaf het begin wel erg strak om de kuit, maar ik ging er van uit dat dit wel beter zou worden. Echter zitten ze nog steeds wel flink strak. Ik kan ze dragen, maar comfortabel is het niet.
Marije is er inmiddels mee gestopt, dus ik weet niet wat ik er nu mee aan moet. Iemand ideeën?

Sille55 schreef:Compressiekous nog niet geprobeerd. Lijkt me ook niet heel comfortabel, maar kan het eens proberen. Denk dat ik maar eens langs de schoenmaker ga om advies te vragen, wellicht kunnen ze nog iets opgerekt worden.