alleen soms vind ik het gewoon heel lastig omdat hij niet de makkelijkste bouw heeft. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen soms vind ik het gewoon heel lastig omdat hij niet de makkelijkste bouw heeft.

kleine dingen zou ik nog wel repareren maar dit is best groot SansaS schreef:Dit lijkt mij geen productiefout maar gewoon een lomp paard.. alles kan kapot. En ze scheuren dan vaak juist zo af.
Aatrox schreef:Toch knap dat jullie weten hoe mijn paard dit voor elkaar heeft gekregen zonder dat alle genoemde orzaken onwaar zijn.
Het is precies vierkant op de naad gescheurd, kaarsrecht, dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn 20 jaar met dekens.
Een fb oproepje is misschien wel een goeie ja, dankjewel!
SansaS schreef:Aatrox schreef:Toch knap dat jullie weten hoe mijn paard dit voor elkaar heeft gekregen zonder dat alle genoemde orzaken onwaar zijn.
Het is precies vierkant op de naad gescheurd, kaarsrecht, dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn 20 jaar met dekens.
Een fb oproepje is misschien wel een goeie ja, dankjewel!
Tja ik heb het wel meegemaakt kaarsrecht op de naad en stond er naast. Was een uitsteeksel aan het hek en zag er precies zo uit als dit.