Retour adres equinest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Retour adres equinest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 17:05

Wie heeft het retour adres van Equinest ?

Ik heb ze al paar keer gemaild maar krijg geen antwoord (al 2 weken niet ) en wil graag retour sturen voor de retour termijn afloopt maar ik heb het retour adres niet .. lijkt me niet dat ik het naar Zweden moet sturen :D dat is het enige adres dat ik kan vinden

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 17:10

Sassy4barrel schreef:

Ik heb ze al paar keer gemaild maar krijg geen antwoord (al 2 weken niet ) en wil graag retour sturen voor de retour termijn afloopt maar ik heb het retour adres niet .. lijkt me niet dat ik het naar Zweden moet sturen :D dat is het enige adres dat ik kan vinden

Bij equinest zit er een retour label/brief bij je pakket toch? Bij mij toen iig wel.

Wat ik iig kan vinden, staat ook een telefoonnummer bij en Nederlands adres, maar dat hoeft niet altijd het retour adres te zijn:

Adres: Bolst 13, Erp
BTW: -
Info@equinest.com
KVK: -
+31623020197

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 17:14

c_alsemgeest schreef:
Sassy4barrel schreef:

Bij equinest zit er een retour label/brief bij je pakket toch? Bij mij toen iig wel.

Wat ik iig kan vinden, staat ook een telefoonnummer bij en Nederlands adres, maar dat hoeft niet altijd het retour adres te zijn:

Adres: Bolst 13, Erp
BTW: -
Info@equinest.com
KVK: -
+31623020197

Bedankt
Ik kan de doos nog wel vinden maar retour label niet

Ga ik morgen even bellen

Little_Gift

Re: Retour adres equinest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 16:38

Als je het retourlabel niet meer hebt, zou ik niet zomaar iets retour sturen naar een adres waarvan je niet zeker bent... Voor hetzelfde geld ben je straks én je retourkosten én je producten én je geld kwijt.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 11:05

ik heb het inmiddels anders opgelost. Ik heb dezelfde schoenen nogmaals besteld (hopelijk is de rits nu wel in orde) en stuur dan de andere met het nieuwe retour label terug.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 11:08

Ik heb mijn retour bijna een maand geleden verzonden en nog steeds mijn geld niet terug

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 11:15

dat is wel heel sh. t ik was dus aan het zoeken naar retour adres en zag meerdere negatieve reacties over het niet reageren op mails en geen geld terug. Ik heb met paypal betaald dus ik ga het wel terug vorderen als ze zelf niet terug betalen

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 12:22

Sassy4barrel schreef:
ik heb het inmiddels anders opgelost. Ik heb dezelfde schoenen nogmaals besteld (hopelijk is de rits nu wel in orde) en stuur dan de andere met het nieuwe retour label terug.

Ja maar de sku code/Productcode dat dat nieuwe label vermeld, zal niet matchen met de code op de schoenen.... Dat zullen ze bij binnenkomst ook gelijk zien. Dan kunnen ze alsnog wettelijk weigeren je geld terug te sturen.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 12:32

Little_Gift schreef:
Sassy4barrel schreef:

Ja maar de sku code/Productcode dat dat nieuwe label vermeld, zal niet matchen met de code op de schoenen.... Dat zullen ze bij binnenkomst ook gelijk zien. Dan kunnen ze alsnog wettelijk weigeren je geld terug te sturen.

ik heb ze al 3 x gemaild voor retour adres om de schoenen terug te sturen, heb daar bewijs van. Als ik dit aan paypal doorstuur ; dat ze niet reageren en verzend bewijs heb dan is dat voldoende om mn geld terug te vorderen. Een verkoper vooral als de 30 dagen retour garantie aanbied; heeft ook verplichtingen.. het gaat mij om het bewijs dat ik ze aan het juiste adres heb terug gestuurd dat is voldoende.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 12:34

plus de fotos van de defecte rits natuurlijk.. vind het sowieso raar dat zo een groot bedrijf die in nederland verkoopt met nederlandse website geen nederlandse klantenservice heeft. Maar ik heb in verschillende talen gemaild (nederlands,duits, engels) dus dat kan het probleem niet zijn

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 12:39

Paypal doet vaak niet moeilijk, als jij bewijs hebt dat je het hebt geprobeerd geven zij je je geld terug. Ik betaal ook altijd met Paypal als ik een bedrijf niet vertrouw of er voor het eerst bestel. Is maar twee keer voor gekomen dat ik geld terug moest vragen via Paypal maar beide keren zonder teveel moeite terug gekregen :j

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 12:41

Misschien een idee om naar de Zweedse versie te gaan en die met een beetje Google translate door te gaan voor een retour adres? Ik dacht dat het een Zweeds bedrijf was.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 12:44

MoOtJuHh schreef:
Misschien een idee om naar de Zweedse versie te gaan en die met een beetje Google translate door te gaan voor een retour adres? Ik dacht dat het een Zweeds bedrijf was.

Daar had ik het e-mail adres ook gecontroleerd maar kon daar alleen een adres in Kalmae Zweden vinden

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 12:45

Evercreek schreef:
Paypal doet vaak niet moeilijk, als jij bewijs hebt dat je het hebt geprobeerd geven zij je je geld terug. Ik betaal ook altijd met Paypal als ik een bedrijf niet vertrouw of er voor het eerst bestel. Is maar twee keer voor gekomen dat ik geld terug moest vragen via Paypal maar beide keren zonder teveel moeite terug gekregen :j

Ja dat dacht ik ook. Heb foto’s gemaakt en de mails bewaard en dan met verzend bewijs zou het goed moeten zijn

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 14:20

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 14:28

Maar als het zo'n waardeloos bedrijf is, snap ik niet dat je er een 2de keer je geld bij deponeert? Alleen voor een verzendlabel?

Wat als die nieuwe schoenen binnen een maand ook stuk gaan? Dan weet je nu al dat je geen contact krijgt en er geen klantenservice is... Dan nogmaals een derde paar kopen voor weer een nieuw verzendlabel?

En ondertussen heeft het bedrijf mooi 2x geld van je (min misschien 1x dat je terugkrijgt via paypal dan)...

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 14:31

de schoenen zijn van een bekend merk dus ik neem aan dat ik gewoon pech had/ fabrikage fout ; dat kan gebeuren.. lijkt me wel heel sterk en toevallig als het tweede paar ook een defecte rits heeft.. en bovendien heb ik dan het verzend - adres (want die schrijf ik op zodra ik het verzend /retour label heb) Ik kan 1 paar kapotte schoenen houden en geld kwijt zijn of een nieuw paar kopen en de oude terug sturen dan heb ik mn geld terug van het eerste paar en tegelijk de schoenen die ik wou hebben :) en ik heb beide keren met paypal betaald dus is het sowieso verzekerd.
Dat ze waardeloze klantenservice hebben is vervelend maar paypal daar in tegen heeft goede klantenservicde

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-26 14:32