Relive challenges #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SjonnieZ

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 15:33

Dank je wel Pjer en ik hoop voor je dat je gauw weer over jouw angst heen bent, dat je weer op de bok zit is in elk geval een goed teken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-25 08:43

Koudwatervrees is er zeker. We hebben al zoveel pech gehad, ieder jaar weer wat anders. Dat ik zo graag wil dat het goed blijft gaan..

Na zondag voor de wagen heb ik hem nog aan de hand gewandeld en hardgelopen, naast de fiets en een aquatraining gedaan. Vanavond weer voor de wagen.

Pjer, wat stoer dat je toch weer opde kar heb gezeten! Het begin is er weer!!

Hierbij de challenge:

https://www.relive.com/challenge/invite/9x8rxzjf88gpz1

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 10:26

ik ben aangehaakt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-25 10:37

Gezellig!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:04

Ik ook. :)

Al weet ik niet of we het halen gaan ;)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 21:48

Wij doen ook weer mee :)

Benieuwd of we de 10 activiteiten halen deze maand. Zaterdag gaan we naar de keuring en de voorbereiding kost tijd die anders naar ritjes zouden gaan

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:07

Spannend en leuk Chantalla. Is dit jullie eerste keuring?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-25 20:31

Chantalla schreef:
Wij doen ook weer mee :)

Benieuwd of we de 10 activiteiten halen deze maand. Zaterdag gaan we naar de keuring en de voorbereiding kost tijd die anders naar ritjes zouden gaan

Spannend! Hoe is het gegaan? :)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:15

Dit was inderdaad onze eerste keuring. Iedereen roept altijd dat ze zo goed in elkaar zit, dus ik was wel benieuwd hoe ze het zou doen.

Aan de kant heel prima, aan de andere kant wat minder. Ze was ontzettend braaf en heel chill, dus daar was ik echt heel blij mee. Andere kant, ik had besloten om haar te laten voorbrengen, want ik dacht dat kunnen zij vast beter. Maar de voorbrengers bleken de hulpmeisjes daar op stal. Ze hielden haar compleet vast en lieten haar niet haar waarde, waardoor haar beweging echt alles behalve optimaal was. Jammer wel, anders had ze waarschijnlijk wel een eerste premie gehad.

Maar we gaan gewoon volgend jaar weer en dan ga ik het zelf doen. En ach, ze was op en top shiny en morgen gaan we weer lekker het bos in :j
Afbeelding
Slechte kwaliteit foto vanwege inzoomen

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 21:24

Ah jammer van die voortbrengers Chantalla maar in elk geval een leuke ervaring rijker en Lilly ziet er echt prachtig uit.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 02:57

Dat zijn niet de “hulpmeisjes” van stal hoor :=
Wat overigens niet zegt dat het persee goede voorbrengers zullen zijn. Ik kan me voorstellen dat die meiden niet zo hard kunnen lopen als de ervaren heren die deze taak voorheen hadden. Dat lukt mij namelijk na al die jaren ook nog steeds niet. Dus ik zoek het liefste zelf een professionele voorbrenger die past bij de betreffende paarden die ik wil voorstellen. (Maar voorlopig gaan die van mij nergens meer heen).

Hopelijk heb je wel een hele leuke dag gehad, en dus een hoge tweede premie? Dat is toch hartstikke mooi voor een eerste keer? Gefeliciteerd!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 07:19

Degene die Lilly in handen had, “durfde deze wel aan, want die was zo rustig”. Samen met de manier van voorbrengen was het in ieder geval niet heel professioneel.

Verder was het een leuke dag hoor! Alleen dus balen van het voorbrengen, want je betaalt ervoor met het idee dat zij er beter mee kunnen lopen dan jezelf en meer uit je paard kunnen halen. In de les thuis hebben we geoefend en krijg ik meer uit. Volgende keer dus toch zelf maar rennen :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-25 08:39

Chantalla schreef:
Dit was inderdaad onze eerste keuring. Iedereen roept altijd dat ze zo goed in elkaar zit, dus ik was wel benieuwd hoe ze het zou doen.

Aan de kant heel prima, aan de andere kant wat minder. Ze was ontzettend braaf en heel chill, dus daar was ik echt heel blij mee. Andere kant, ik had besloten om haar te laten voorbrengen, want ik dacht dat kunnen zij vast beter. Maar de voorbrengers bleken de hulpmeisjes daar op stal. Ze hielden haar compleet vast en lieten haar niet haar waarde, waardoor haar beweging echt alles behalve optimaal was. Jammer wel, anders had ze waarschijnlijk wel een eerste premie gehad.

Maar we gaan gewoon volgend jaar weer en dan ga ik het zelf doen. En ach, ze was op en top shiny en morgen gaan we weer lekker het bos in :j
[ Afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto vanwege inzoomen

Wat zone dat ze zich niet volledig kon laten zien!

Wie weet volgend jaar! :D