Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zertab schreef:Ik rijd nu eigenlijk altijd buiten. Dus ik gebruik mijn air jacket niet meer, omdat mij verteld is dat ze niet tegen asfalt etc kunnen. Is dat echt zo?
En mijn grootste angst is toch ook wel om te vallen, en dan onder haar te komen. En als dat ding dan opblaast...we zijn al een keer samen gestruikeld...
Hannanas schreef:Zertab schreef:Ik rijd nu eigenlijk altijd buiten. Dus ik gebruik mijn air jacket niet meer, omdat mij verteld is dat ze niet tegen asfalt etc kunnen. Is dat echt zo?
En mijn grootste angst is toch ook wel om te vallen, en dan onder haar te komen. En als dat ding dan opblaast...we zijn al een keer samen gestruikeld...
Als je vest stuk gaat buiten is dat wel nadat hij je behoed heeft van erger.
Huh… als je onder haar valt wil je toch graag een opgeblazen vest hebben… dat stabiliseert je rug.
SjonnieZ schreef:Ik ben buiten al een aantal malen gevallen met m’n airvest en zowel mn vest als ikzelf zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Een vest kan kapotgaan als je op iets scherps valt, bijv de punt van een hek.. maar ja hoe groot is die kans?