Wat doen jullie met video's van jullie paard(en)?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xYaartje

Wat doen jullie met video's van jullie paard(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-25 20:47

Hopelijk staat het topic hier goed, maar ik ben eens benieuwd. Wat doen jullie met al jullie video's die jullie van je (verzorg) paard of eigen paard(en) maakt of hebt gemaakt?
Ik heb over de jaren heen echt heel wat korte en ook lange video's gemaakt van mijn verzorgpony's, maar ook van mijn eigen 2 pony's.
Die video's staan nu maar een beetje op de externe harde schijf te staan en het begint wel flink wat ruimte in beslag te nemen. Dus ik ben vooral even op zoek naar ideeën naar wat jullie doen.
Ik moet ze sowieso een keer uit gaan zoeken vermoed ik. Hoef ze echt niet allemaal te bewaren, maar toch erg benieuwd dus wat jullie met de video's doen.

Zetten jullie ze op youtube om ze daar te bewaren, bewaar je helemaal geen video's of...? Brand los :D .

Elisa2

Re: Wat doen jullie met video's van jullie paard(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 20:54

Ja ik zet ze op youtube, gewoon allemaal prive. Is fijn ook om terug te kunnen kijken wanneer er een paard overleden is oid.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 20:55

Onzin dingen moet ik verwijderen eigenijk. Nuttige dingen gaan op YouTube.

mitch_franki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 01:01

Online foto dagboek op insta!

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 02:28

Ik maak iedere maand een korte video-5-10 min, met daarin alles wat ik belangrijk vind. Even editen (vind ik leuk om te doen), muziekje eronder en op youtube inderdaad. Staat wel gewoon op privé. :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 03:06

Bij mij staan alle foto's en video's vanaf dat ik mijn paard kocht in 2017 zowel op de telefoon als ook op de laptop voor backup (ja, ook de onzin dingen _O- ). Theoretisch ook op de externe harde schijf, maar die is niet up to date, daar moet ik het nog even een keer weer opnieuw op zetten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 06:41

Texas02 schreef:
Bij mij staan alle foto's en video's vanaf dat ik mijn paard kocht in 2017 zowel op de telefoon als ook op de laptop voor backup (ja, ook de onzin dingen _O- ). Theoretisch ook op de externe harde schijf, maar die is niet up to date, daar moet ik het nog even een keer weer opnieuw op zetten.

Dat dus :D
Maar die paar GB die de filmpjes innemen zie je niet echt terug op een 2TB harde schijf en anders zit er nog wel een paar TB op de server…….

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 08:40

Ze staan hier op de externe harde schijf waar alle foto’s en filmpjes op staan speciaal daarvoor.

Bathena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:09

Hier staan ze eigenlijk te verstoffen op mijn telefoon :o
Eens in de zoveel tijd blader ik er even door, maar verder doe ik er weinig tot niets mee.

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-25 17:07

Elisa: youtube is een goeie ja! Kan ik zeker naar kijken om te doen.

Ciocolatto: Dat is wat ik ook eigenlijk moet/wil gaan doen. Alle onzin video's er af gooien en de nuttige bewaren. Wat valt bij jou onder onzin video's?

Mitch: insta hebben mijn pony's al :D . Alleen door eigen gezondheid al 2 weken niet de energie er voor, maar dat moet ik wel weer gaan oppakken ja!

Anastasia: Ohhh dat is een goeie! Ik moet mijn video edit programma maar weer eens uit het stof halen.
Ik heb in het verleden video's van 20 minuten gemaakt, maar dat vind ik eigenlijk toch te lang om zo zomaar even te bekijken.
5 a 10 minuten klinkt wel als een beter aantal qua minuten.

Texaa: als ik hier alles op de laptop wil zetten zit die zo vol _O- . Dus alles gaat sowieso automatisch op de externe harde schijf.

Ikke: ik heb mijn 2 TB bijna vol :') . Moet zeggen. Moet hem echt een keer goed nalopen. Veel foto's kunnen bijv. Weg. Evenals wat onzin video's. Vandaar dat ik nu aan het kijken ben van: wat doen anderen?
Maar heb zeker al nieuwe ideeën :D .

C_arola: heb hier nu ook alles op de externe harde schijf staan. Het begint na al die jaren alleen een beetje vol te raken dus het word wel tijd om het uit te gaan zoeken.

Bathena: Dan heb je veel GB op je telefoon denk ik? Hier kan ik helaas niet alle video's bewaren op de telefoon. Een groot deel moet echt de externe harde schijf op.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 17:23

Bijna alles? _O-

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 17:33

Ik flikker alles wat ik niet wil gebruiken direct weg. Zowel van wat ik met een 'echte' camera heb gemaakt als met de telefoon. Ik haal ook alles van mijn telefoon af. Dat is geen opslag.
Filmpjes waar ik wel wat mee doe (samenvoegen, knippen, bewerken) bewaar ik de bronbestanden van, en uiteraard de bewerkte. Foto's idem. Wat ik niet nabewerk, mieter ik weg. En dat alles staat dan op een externe schijf en de eigen server.