Cchanny schreef:Yes goed nieuws!![]()
We mogen rustig opbouwen. Nu 2 weken er naast wandelen en daarna weer rustig opbouwen naast de fiets, voor de kar of onder het zadel.
dat is fijn nieuws.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Veel plezier deze week Lisa!
Wij waren een lang weekend in Harderwijk, gezellig met anderen kilometers maken
[ Afbeelding ]
Lisa_22 schreef:Wat een goed nieuws Cchanny!
Het is me gelukt om weer activiteiten aan te passen naar paardrijden!
Vandaag dag 1 van Epe gereden en hij heeft het super gedaan!
[ Afbeelding ]
pjer schreef:de kilometers schieten hier niet erg op:
Vorige week vrijdag was ik omver gelopen door Boris. Spierpijn en duizelig als gevolg. Die zaterdag zijn we op hol geslagen nadat we door 6 honden aangevallen (veel aggressief geblaf) werden, Tijdens de 180 graden draai werd ik gelanceerd en bril kapot, nog duizeliger en veel spierpijn.
Deze week kregen we isolatie (paarden staan aan huis en waren wel wat van de rel van alle activiteiten)
Eind van de week en dit weekend hebben we de omheining eindelijk voor elkaar gekregen (palen slaan en draad aanleggen) dus eigenlijk hebben we al ruim een week niet gereden.
pjer schreef:de kilometers schieten hier niet erg op:
Vorige week vrijdag was ik omver gelopen door Boris. Spierpijn en duizelig als gevolg. Die zaterdag zijn we op hol geslagen nadat we door 6 honden aangevallen (veel aggressief geblaf) werden, Tijdens de 180 graden draai werd ik gelanceerd en bril kapot, nog duizeliger en veel spierpijn.
Deze week kregen we isolatie (paarden staan aan huis en waren wel wat van de rel van alle activiteiten)
Eind van de week en dit weekend hebben we de omheining eindelijk voor elkaar gekregen (palen slaan en draad aanleggen) dus eigenlijk hebben we al ruim een week niet gereden.