Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cchanny schreef:Hierbij de challenge:
Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.com/challenge/invite/v4dp8mvf77dzpj
Cchanny schreef:Hierbij de challenge:
Hey! Ik heb voor ons een uitdaging gecreëerd. Neem maar eens een kijkje en zie of jij samen met mij de finishlijn kan bereiken! https://www.relive.com/challenge/invite/v4dp8mvf77dzpj
Cchanny schreef:Lief dat jullie er naar vragen![]()
Morgen geef ik de laatste pijnstiller. Hij oogt dat hij er weinig last van heeft. Hij heeft namelijk dagelijks zijn dolle 5 minuten en dan gaat ie helemaal uit zijn stekker en heel hard rennen.
Het bultje lijkt nu wel wat zachter te worden en minder. Morgen ga ik bellen voor een afspraak te maken voor de controle.
Mentaal vind hij het vreselijk, hij staat uren voor het hek te wachten. Dus ik heb nu illigaal 3x een stukje met hem gewandeld.
Lichamelijk groeit hij ook weer dicht .. dus hopelijk snel goed nieuws.
pinkie87 schreef:Cchanny schreef:Lief dat jullie er naar vragen![]()
Morgen geef ik de laatste pijnstiller. Hij oogt dat hij er weinig last van heeft. Hij heeft namelijk dagelijks zijn dolle 5 minuten en dan gaat ie helemaal uit zijn stekker en heel hard rennen.
Het bultje lijkt nu wel wat zachter te worden en minder. Morgen ga ik bellen voor een afspraak te maken voor de controle.
Mentaal vind hij het vreselijk, hij staat uren voor het hek te wachten. Dus ik heb nu illigaal 3x een stukje met hem gewandeld.
Lichamelijk groeit hij ook weer dicht .. dus hopelijk snel goed nieuws.
Oww nog even afwachten dus, soms is wat doen ook al moeten ze stil staan soms beter dan de dolle minuten
Wij binnenkort afspraken voor nox.. kijken of hij EOTRH heeft
SjonnieZ schreef:Geduld is een schone zaak bij dit soort blessures, maar ja, leg dat maar eens aan jouw paard uit.
Chips Pinkie ik hoop voor jullie dat het dat niet is.
SjonnieZ schreef:Troost je, Iwan is super sociaal en normaal de kuddeleider. Hij staat al weken op een revalidatie weitje, achter stroom, zodat hij niet kan klooien over het hek. hij vindt het vanaf dag 1 prima zo. (Dat geef bij hem aan dat er echt wel sprake is van pijn)
Maar hij mist wel het sociale contact en daarom laat ik hem ‘s avonds met een rustige kudde genoot samen kroelen in een kleine paddock. Is dat niet wat voor veter?
Het is trouwens wel normaal dat ze zich er op een gegeven ogenblik aan over geven.
Cchanny schreef:SjonnieZ schreef:Troost je, Iwan is super sociaal en normaal de kuddeleider. Hij staat al weken op een revalidatie weitje, achter stroom, zodat hij niet kan klooien over het hek. hij vindt het vanaf dag 1 prima zo. (Dat geef bij hem aan dat er echt wel sprake is van pijn)
Maar hij mist wel het sociale contact en daarom laat ik hem ‘s avonds met een rustige kudde genoot samen kroelen in een kleine paddock. Is dat niet wat voor veter?
Het is trouwens wel normaal dat ze zich er op een gegeven ogenblik aan over geven.
Hij staat 'gewoon' in de kuddeDus niet alleen.
Maar fijn dat je het met Iwan zo kan oplossen!
Heb je het idee dat het wel beter word? Heeft hij ook pijnstilling?
SjonnieZ schreef:Geduld is een schone zaak bij dit soort blessures, maar ja, leg dat maar eens aan jouw paard uit.
Chips Pinkie ik hoop voor jullie dat het dat niet is.
pinkie87 schreef:Maar wat een blessure drama's zo om te lezen. Hoop echt dat dat ons beetje gespaard blijft.
Lijkt mijn echt zo moeilijk
Cchanny schreef:pinkie87 schreef:Maar wat een blessure drama's zo om te lezen. Hoop echt dat dat ons beetje gespaard blijft.
Lijkt mijn echt zo moeilijk
Het onbezorgd plezier maken met je paard word op deze manier wel minder. Net als de motivatie..
Vorig jaar het eerste jaar blesure/gedoe vrij geweest na al die jaren..
Begin er wel mooi klaar mee te raken.