Ik heb 8 jaar geleden een pony gekocht, hij was toen 4 jaar oud. Ik heb al die tijd gezocht naar iets over zijn verleden, maar heb nooit iets gevonden. Ik heb wel zijn fokker gevonden, maar die reageert nooit op mijn berichten, mails of belletjes. Daarom zou ik hier graag nog een poging willen doen om meer over zijn verleden te weten te komen en misschien zelfs foto’s van hem als veulen te kunnen krijgen.
Hier wat informatie over hem en alles wat ik al te weten ben gekomen:
Hij heette Kolstein’s Milton, een schimmel ruin geboren op 7/4/2013. Hij staat ingeschreven in het Welsh stamboek en is uiteindelijk 1.50 meter groot geworden. Hij had een smalle bles en een snebje.
Zijn vader was Valerio (bruin, 2008)
Zijn moeder was Hippety-Hop (schimmel vos geboren, 2005)
Hij komt uit Harderwijk (daar is hij geboren)
Door zijn naam en paspoort weet ik dus dat de heer Kolstein zijn fokker was, die heeft ook een website maar die is al sinds 2013 niet meer bijgewerkt (dus het jaar dat Milton is geboren). Ik heb op alle manieren contact geprobeerd te zoeken, maar nooit reactie gekregen.
Milton is toen hij 3 jaar was aangekocht door een manege als handelspony, een jaar later heb ik hem van diezelfde manege gekocht. Hij is altijd erg bang geweest, ik denk dus dat er iets is gebeurt in de eerste 3 jaar van zijn leven maar ik zou niet weten wat.
Ik praat in de verleden tijd, omdat Milton een half jaar geleden plots is overleden. Ik mis hem onwijs, hij was mijn beste vriend. Daarom zou ik graag nog een poging willen doen om meer te weten te komen over de eerste jaren van zijn leven. Ik hoop dat er iemand is die zijn verhaal toevallig herkent en misschien veulenfoto’s van hem heeft
Bijgevoegd een foto van hem van toen hij 3 jaar oud was