Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:Connect staat mij wel bekend als een goed merk, dus wat dat betreft geen red flags.
Zelf een zadel zoeken is een flinke klus, kan je zadelpasser je adviseren wbt alternatieven?
Anatomica is ook zeker geen kort zadel dus denk dat er qua lengte genoeg alternatieven zijn.
Als ik het lees is waarschijnlijk de vorm rondom de schoft nog belangrijker dan de totale lengte.(Persoonlijk zou ik ook liever met een net wat te lang zadel maar wel verder correct zadel rijden, mits de ruiter in balans kan zitten)
Zephyr schreef:Hoe lang rij je er al mee?
Zephyr schreef:Ow wat balen zeg! Ik heb uiteindelijk een connect Diable gekocht. Ben ik enorm blij mee en ligt heel erg mooi. Nu een half jaartje dat ik ermee rijdt..
floortjeRein schreef:Zephyr schreef:Ow wat balen zeg! Ik heb uiteindelijk een connect Diable gekocht. Ben ik enorm blij mee en ligt heel erg mooi. Nu een half jaartje dat ik ermee rijdt..
Volgensmij is bij de diable de wrong veel groter en het zitvlak wat super dan bij de erasmus! Ik zou dat achteraf ook fijn gevonden. En niet elk merk past bij elk paard helaas en ik denk dat ik z’n gevalletje ben