[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 11:43

haffiefreak schreef:
Is er iemand die bordeaux stijgbeugels heeft? Mag ook zwart/bordeaux zijn.
Ik vond die van agradi wel grappig, bordeaux maar niet te opvallend.

https://agradi.nl/products/harrys-horse ... m-bordeaux

ik heb die van freejump, ze mogen weg want ben overgegaan naar compleet zwart ivm ander jasje voor de wedstrijden.

Syberdepiep

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 09:53

Hier ook een bordeaux tik
Heb ook bordeaux rode zooltjes in mn beugels, zie je amper. Start met met fries in het bordeaux omdat het anders allemaal zo zwart is. Klopt dat je moet oppassen dat je niet teveel aandacht trekt aan de verkeerde dingen, maar de bordeaux is nog redelijk donker gelukkig. Dit is mijn setAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 11:45

Syberdepiep schreef:
Hier ook een bordeaux tik
Heb ook bordeaux rode zooltjes in mn beugels, zie je amper. Start met met fries in het bordeaux omdat het anders allemaal zo zwart is. Klopt dat je moet oppassen dat je niet teveel aandacht trekt aan de verkeerde dingen, maar de bordeaux is nog redelijk donker gelukkig. Dit is mijn set[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Prachtige set.
Zijn de beugels van agradi?

Hier mijn eigen geverfde laarzen met bordeaux veters.
Afbeelding

Dit is mijn bordeaux set. Met witte broek, handschoentjes en wit shirt
Afbeelding

Hier nog met laarzen clips
Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 16:12

Afbeelding
Mag working equitation ook? We hebben inmiddels een nieuw hoofdstel.
Het giletje wat ik draag is door mijn moeder gemaakt. In de dressuur starten we met een grijs jasje.
Nu enkel nog een bijpassend borsttuig.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:19

Loop gisteren op wedstrijd zomaar ineens de perfecte outfit tegen het lijf! Dus vandaag in het nieuw gestart! :D jasje/broek/shirt zijn van Montar, zit echt heel fijn! Dekje moet ik nog even bestellen, die is ook in dezelfde champagne-achtige kleur verkrijgbaar :j

Afbeelding

Afbeelding

We hebben tot nu toe altijd in het donkerblauw/wit gestart, maar zowel mijn jasje als broek waren echt op, zaten vlekken in die ik er niet meer uit kreeg :=
Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 14:49

Mooi en ook heel anders !

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 15:47

Dat jasje heb ik al zo'n tijd staan als favoriet idd, prachtig! Ik wil het heel graag op mijn vos haha. Maar heb al goed jasje en nog reserve ook en geen idee of we ooit nog gaan starten :')

Echt heel mooi! Ik vond montar broeken olk heel fijn, mijn witte is er ook van en is echt vlekafstotend of hoe ze het noemen.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 15:57

Hier ook fan van het montar jasje *D
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 15:58

Het enige jammere vond ik dat de bruine die ze tegelijk uitbrachten wel beetje bling heeft en deze niet. En dat is het enige mini ding :') Zo gaaf! :+:

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 17:50

Mooi hoor :)
Ik ben inmiddels over naar een staalblauw jasje (pikeur) met zwarte glossy cap en zwarte laarzen met glansrandje. Iets minder bijzonder dan blauw maar goed. Zodra ik een goede foto heb, zal ik hem plaatsen.

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-25 10:43

Ik ben benieuwd; wat is nou echt not done om te doen met je outfit tijdens je (dressuur)wedstrijden?

En dan bedoel ik niet alle vloekende kleuren bij elkaar, of vieze rijlaarzen, etc.

Maar meer richting wat ogenschijnlijk goed/mooi lijkt, maar wat ongeschreven eigenlijk niet kan

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 23:53

Ik heb een nieuw dekje voor bij m’n wedstrijdoutfit <3

Afbeelding

Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 00:10

Oh wow ja, dit past mooi

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 10:03

Staat prachtig!

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 14:58

Heel gaaf, dit setje!

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 13:26

Ik ben vandaag gaan shoppen voor een nieuwe wedstrijdbroek. Ik ga zondag wedstrijd rijden en kwam er gisteren achter dat ik dus niet meer in mijn witte broek paste. Omdat ik op dit moment niet veel wedstrijd rij (paard is pas 3 en niet zadelmak, zondag start ik met een manegepaard voor de leuk) was het doel om een broek te kiezen die wel nog door kon voor wit maar nog bruikbaar is als gewone rijbroek ook. En volgens mij ben ik daar aardig in geslaagd! Dit is de lichtbruin/lichtbeige van Quur. Ik denk dat hij in combinatie met mijn donkergroene jasje van Quur mooier gaat staan dan een witte broek.

Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik wel een vraag voor jullie. Want als mijn paard ouder is gaan we wel iets vaker op wedstrijd, maar hoe doen jullie dat dan met shirt en dekje? Doen jullie dat dan wel gewoon in het wit of staat dat vreemd?

Overrigens zijn er ook nog plannen voor een nieuwe cap want met mijn donkerblauwe exemplaar wordt het nu een beetje een kakafonie van kleuren :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 16:29

kep italia met custom front, in de kleuren van zilver en het jasje
plastron custom met rand kleur van jasje en zwart sparkle met daarbij weer een strass rand op de plastron bijpassend bij de omslag van het jasje
Hoofdstel is door paardlief helemaal uitgekozen wat ze fijn vind, mijn sporenriempjes zijn precies zelfde steentjes als de frontriem en zijn lak zoals dr neusriem.
Lemieux kappen zitten steentjes in bijpassend bij frontriem, plastron, oornetje en kleur jasje.
( haarnetje wat je hier niet ziet ) heeft dezelfde kleuren steentjes als de kappen
kentucky oornetje wat past bij knopen van de jas
riem ( zie je hier ook niet ) heeft weer dezelfde steentjes erop zitten als oornetje en jasje

Afbeelding

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:26

leuke set zo KW. slim zo ook de zwarte accenten in de vorm van je vliegenmuts, bies en bontonderlegger, komt weer mooi terug zo in je cap en je laarzen..

jeetje wat is het stil in dit topic overigens..

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 19:07

kimwilliam schreef:
kep italia met custom front, in de kleuren van zilver en het jasje
plastron custom met rand kleur van jasje en zwart sparkle met daarbij weer een strass rand op de plastron bijpassend bij de omslag van het jasje
Hoofdstel is door paardlief helemaal uitgekozen wat ze fijn vind, mijn sporenriempjes zijn precies zelfde steentjes als de frontriem en zijn lak zoals dr neusriem.
Lemieux kappen zitten steentjes in bijpassend bij frontriem, plastron, oornetje en kleur jasje.
( haarnetje wat je hier niet ziet ) heeft dezelfde kleuren steentjes als de kappen
kentucky oornetje wat past bij knopen van de jas
riem ( zie je hier ook niet ) heeft weer dezelfde steentjes erop zitten als oornetje en jasje

[ Afbeelding ]

Prachtig <3 Vooral de kleur van je jasje maar zeker ook de details die allemaal matchen

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 21:16

Vandaag voor het eerst gestart met m’n jonkie

Heb de champagne kleur van kramer (broek, shirt, dekje en handschoenen) en jasje van Quur waarvan ik de zwarte biesjes eraf heb gehaald (bruin tuig) en de knopen bruin gewrapt. De plastron heb ik zelf gemaakt op kleur.

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 22:13

Super mooi! Tof dat het roze terug komt in je beugels.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 16:29

Mooi dat roze met champagne! <3

Hier ook voor het eerst gestart met mijn jonge valk en de komende weken/maanden gaan we lekker kilometers maken. (20cm hoger hoor :Y) ) Ik heb een 'bijzondere' set klaar hangen voor hem. Alleen nog op zoek naar een mooi dekje erbij. Misschien heeft iemand hier nog een goed idee of tip. Gaat voornamelijk om springwedstrijden, misschien dat ik eens een dressuur wedstrijd mee zal pakken maar voorlopig alleen een springzadel.

Basis set, zwart met beige. (Heb ook een zwart dekje met beige rand.) Bruin tuig en donkerbruin glimmende cap/bruine laarzen.
Afbeelding

Dit jasje heb ik gekocht. Ik heb bedacht in combinatie met een witte broek en zwarte cap.
Afbeelding

Twijfel of dit dekje erbij zou passen, of dat ik een zwarte equiline met oranje koord/bies laat maken bijv. Wat denken jullie? Wit of zwart mooier in het geheel?

Hij is nu vrij licht van kleur in de zomer, in de winter en voorjaar donkerder valk.

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:12

Oeh ik denk dat dat heel mooi is. Tof jasje!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:19

Dit gaat heel tof staan! En je kunt ook altijd afwisselen met eventueel een zwart dekje mocht je het wat 'rustiger' willen laten ogen. Maar dit is echt een hele mooie kleur!

Ik heb sinds kort ook een nieuwe wedstrijd set, helaas kan ik hem voorlopig nog niet gebruiken dus ik heb hem vandaag gewoon eventjes zo aan gehad. Wel zonder de witte broek, vind de kleur echt prachtig! Zodra ik weer kan gaan rijden en wedstrijden kan gaan doen ga ik opzoek naar een mooie blazer in deze kleur :)
Afbeelding

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:39

Laatst een tof jasje gescoord <3 Starten we ook mee tussen de witte hekjes.
Afbeelding

En voor een internationaal evenement moest ik een effen jasje, dus ben daar maar wat mee gaan knutselen. Heb er inmiddels ook een bijpassend plastron bij :D

Afbeelding