Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 09:56

Ik ben echt groot fan van siliconen haha :') Maar fijn dat Kramer ook opties zonder heeft voor de liefhebber

Ik heb nog even gekeken en de rijbroek die ik nu houd is de Hybrid Kathleen. Heerlijk zomerse broek, lekker dun maar wel mooie stof!

Rijbroek Femke vond ik ook fijn & mooi, maar iets dikkere stof en ik zocht juist een dunne broek.
Rijlegging Feline vond ik ook heel fijn!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 12:29

xSannee schreef:
Ik ben echt groot fan van siliconen haha :') Maar fijn dat Kramer ook opties zonder heeft voor de liefhebber

Ik heb nog even gekeken en de rijbroek die ik nu houd is de Hybrid Kathleen. Heerlijk zomerse broek, lekker dun maar wel mooie stof!

Rijbroek Femke vond ik ook fijn & mooi, maar iets dikkere stof en ik zocht juist een dunne broek.

Ik ook, maar het hoeft van mij niet zo te plakken dat je vastgeplakt zit in het zadel. En dat is ook niet goed voor het zadel. Iets stroef vind ik prima.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 12:31

Neee oke, mee eens hoor! Maar de broeken van Kramer vind ik echt mild, die ik heb aangehad.

Ik heb bijvoorbeeld ook Maya Delorez legging gehad en die plakte echt extreem, die draag ik ook nooit

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 12:53

Ik heb er eentje gehad van Kramer die wel erg plakte. Maar de meeste plakken inderdaad niet. Had van dezelfde een andere kleur die niet plakte. En moest een nieuwe wedstrijdrijbroek hebben. Maar die plakte dus wel.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 15:40

Ik heb al wel van een vriendin gehoord dat die van Kramer niet zo erg moeten plakken inderdaad. Maar zo lang ze met leer hebben, koop ik dat zelf toch liever.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:09

noviceh schreef:
Ik vraag het maar nog een keer: hoe vallen de bodywarmers over het algemeen kwa maat?

Naar mijn idee net iets ruimer dan eigen maat. Ik heb qua shirtjes zowel maat S als M ivm redelijk brede schouders, maar omdat bodywarmer mouwloos is gaat dat prima met een S.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:11

Mijn kramer broek plakt ook niet zo erg, heb een winterbroek met siliconen. Maar heb ook liever stoffen of leren zitvlak. Daarvan toen paar gepast maar helaas zaten die niet zo mooi bij mij. Wil daarvoor toch nog wel keer in een winkel gaan passen.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 19:30

Ik heb het idee dat de rijbroeken en leggings altijd kleiner uitvallen. Normaal heb ik maar 36 maar bij Kramer standaard 38.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 20:20

Ik heb gewoon mijn normale maat broek bij de rijbroeken van Kramer

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 20:51

Ik juist altijd 38 en die 38 is ruim bij kramer en kan ik ook 36 van aan.

Maar ik heb geen enkel merk waar ik een maat groter moet als eigen maat eigenlijk. Stalgenoitjes en vriendinnen ook allemaal niet. Iedereen draagt eigen maat, tenzij het dus niet NL maten zijn maar dat is logisch. Hooguit soms maat kleiner eigenlijk

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 11:36

Grappig dat er geen peil op die maten te trekken is. Ik heb juist maat 36 van kramer en normaal 34.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:34

Stom he? Ik heb ban spijkerbroeken altijd grotere maat nodig als van andere soort broeken bij normale kleding. Rijbroeken is maar kleiner als spijkerbroek juist vaak. Maar als broeken maat s/m enzovoorts zijn pas ik er nooit echt lekker in. :')

Nu moet ik zeggen dat op het moment rijbroek 38 te groot is, maar bekkenbot te breed is als ze daarop ballen met taille voor kleinere maat. High waisted rijbroek kan makkelijk in 36

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 17:30

Wat apart eigenlijk, dat het per persoon zo verschillend is hoe het valt!

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 19:01

Ik ben echt blij met mijn Kramer broeken, draag eigenlijk enkel nog mijn noemies. Hier vallen ze ook altijd op maat, maar dat doen alle paardrijbroeken eigenlijk bij mij.

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 21:33

Ik vind mijn rijlegging van kramer iets te hard plakken, verder zit die wel heel goed. En mooie kleur, iets meer variatie dan decathlon. Maar die plakken wel minder erg.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 21:56

xSannee schreef:

Hier ook de Kathleen gekocht! Fijne dunne rijbroek zonder dat de onregelmatigheden op de billen zichtbaar zijn :Y) , ik heb maat 40 en de licht grijze

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 20:45

Heeft iemand toevallig de Rijbroek Femke in de kleur champagne? Is die licht genoeg om in te starten?

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 22:24

Nou, ik heb er eentje besteld hoor! Zal jullie op de hoogte houden :D

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 09:26

Mrijn schreef:
Heeft iemand toevallig de Rijbroek Femke in de kleur champagne? Is die licht genoeg om in te starten?

Ik heb de rijlegging Feline in die kleur. Zou vanmiddag even een foto voor je kunnen maken mocht je dat willen.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 11:16

aliida schreef:
Mrijn schreef:

Ik heb de rijlegging Feline in die kleur. Zou vanmiddag even een foto voor je kunnen maken mocht je dat willen.

Heel graag!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 11:18

Ik heb laatst met de korting op rijbroeken de Felix Bühler grip rijlegging Malena met zitvlak gekocht. Ik merk dat ik hem erg vaak pak := zodra hij uit de was komt heb ik hem aan. De plak is niet te veel, precies goed.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 11:23

Ik heb ook Feline in die kleur. Je zou er wel mee kunnen starten, het is alleen lastige kleur om andere passende dingen bij te vinden en ik vind de logo's niet mooi haha.

Maar dezelfde kleur in andere modellen en producten kan echt afwijken. Het model wat jij wilt kan dus echt wel donkerder zijn en minder warm qua kleur.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 11:50

Die champagne rijbroek heb ik en die is prima om mee te starten. Echt een heel licht kleurtje.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 12:01

hoogendroog schreef:
Die champagne rijbroek heb ik en die is prima om mee te starten. Echt een heel licht kleurtje.

En dan ook echt in de Femke-broek? Dat zou top zijn!

Ik combineer het met zwart en heb helaas niet meer het lijf om met alleen een shirtje te starten dus ik maak me niet zoveel zorgen om het combineren :D

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 12:03

Voor wie van kunstleer zitvlak houdt, ik zag de Angelica met 50% korting, nu voor 34,95