Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 17:17

Die staat inderdaad uit. De telefoon staat ook bij telefoons die geadviseerd worden, en de instellingen staan op 'paard'. Ik begrijp er niks van

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 18:10

op welke trackingsnelheid heb je hem staan?

mindful

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 08:33

hallo iedereen, ik volg online les via zoom. Er werd me gevraagd om live in zoom te komen tijdens mijn training. Heeft iemand daar ervaring mee aub?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:27

JessicaD88 schreef:
Ik heb het topic doorgelezen maar zie verschillende dingen over waar je de Pivo het beste kunt plaatsen in de bak. De Pivo raakt mij namelijk steeds kwijt. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, in de hoek, maar dan kom je dus te dicht langs maar ook te ver weg als je juist achterin de bak bent. En als ik hem op X zet kun je in feite alleen over de hoefslag rijden alle figuren die je wilt doen staat ie in de weg :+ omdat je er ook niet 1 meter dichtbij kunt rijden. Help help :') :o

Bij mij altijd in een hoek en geen problemen. Zowel in 20x40 als 20x60 bak. Snelheid meestal op frenzy, predictive follow uit, autozoom aan en zorg dat het licht achter de camera en dus op je onderwerp/paard is. Tegenlicht kan ook een rol spelen in het kwijtraken.