Siamsmeesje schreef:Ik heb van beide shirts meerdere exemplaren in maat L. En eerlijk, deze zijn echt mijn favotieten, al vind ik de stof van de Nela net iets fijner. Hoop dat ze deze modellen nog lang in hun assortiment houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
different1 schreef:Siamsmeesje schreef:Ik heb van beide shirts meerdere exemplaren in maat L. En eerlijk, deze zijn echt mijn favotieten, al vind ik de stof van de Nela net iets fijner. Hoop dat ze deze modellen nog lang in hun assortiment houden
![]()
FriesWytske schreef:Heb het wel eerder in dit topic vermeld, maar daar is een goedkope oplossing voor. Als ik een rijbroek heb die teveel plakt, doe ik er talkpoeder op. Daardoor is hij veel minder plakkerig. En heb ik geen last van vastplakken.
Slmt9 schreef:FriesWytske schreef:Heb het wel eerder in dit topic vermeld, maar daar is een goedkope oplossing voor. Als ik een rijbroek heb die teveel plakt, doe ik er talkpoeder op. Daardoor is hij veel minder plakkerig. En heb ik geen last van vastplakken.
Had ik gemist. Hoef je dat dan eenmalig te doen of elke keer na wassen? Komt je autostoel dan niet onder de talkpoeder?