Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Iemand die weet hoe die van Rambo vallen?
Die met de ring?
superpony schreef:Cashel vroeger wel gehad, maar ga niet bij UHG bestellen, dus moet er een andere shop zijn met goede voorraad. Vond ze wel soms wat stug.
Muze schreef:Iemand die weet hoe die van Rambo vallen?
Die met de ring?
pol013 schreef:Wat is de reden dat je graag een vliegenmasker gebruikt TS?
Krijgt je paard echt ontstoken ogen?
Ik heb afgeleerd om mijn paarden te veel te willen helpen. Ik vind de vliegen soms sneu maar blijkbaar vinden mijn paarden de maskers en franjes echt ruk. Dus ik laat ze nu zelf 'kiezen'. Laten ze ze op; zijn er er blijkbaar blij mee. Trekken ze ze om de haverklap uit, vinden ze ze blijkbaar te irritant.
En dat werkt best goed.
Als ze echt wat tranende ogen beginnen te krijgen laten ze over het algemeen het masker een tijd goed op. Dan vinden ze het blijkbaar wel comfortabel. Maar dan ineens zijn ze echt gruwelijk beu. En dan hou ik dus op met ze te betuttelen. Vliegen horen er nu eenmaal bij in het leven van een paard.
Als je paard echt een medische aandoening heeft, heb ik niks gezegd. Dan wens ik je veel succes met het vinden van een geschikt masker.
jetm schreef:Zelf (nog) geen ervaring mee maar ik kwam deze site nog tegen. Lycra vliegenmaskers die op maat gemaakt worden.
https://for-horses.nl/lycra-vliegenmaskers-keuzemenu/
MarjanB schreef: