Kramer Paardensport Fans

Moderators: Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

different1

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 16:31

Laatst waren we in een winkel in Duitsland, en toen was toevallig de actie 20% korting op alles wat in een tas paste.
Beter dan online dus.
Iemand een idee hoe vaak ze die actie/andere acties in de winkels zelf houden?

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:02

Helemaal blij hier!
Na lang twijfelen toch shirtjes besteld bij Kramer. Snel binnen en alles past!!
Dus stiekem mn winkelwagentje alweer aan het vullen online :+

Welk filiaal winkel vinden jullie het mooist? Vanaf ons helaas allemaal minstens anderhalf uur rij afstand...

Kato; Ferdinand X Houston ; B+12 ; L1+13 ; L2+14 ; M1+13 ; M2+10

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:18

Ik ben tot nu toe in Westerstede, Bremen en Egestorf geweest. Ik vond het alle drie mooie winkels, ik denk wel dat ik Egestorf van die drie het minst mooi vond (gelukkig, want die zit ook het verste weg). Westerstede en Bremen vind ik beide mooie winkels.

Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:36

Inmiddels al een beetje het nieuwe boek doorgebladerd. Dat oortje met turquoise kralen voor westernhoofdstel is wel super schattig <3

Verder moet ik de kleding nog bekijken, maar de kwaliteit van de kleding die ik ooit bij Kramer gekocht heb, is om te huilen dus laten we hopen dat er niet te veel moois tussen zit, ik heb ook eigenlijk niets nodig verder :')

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:40

Coentjuh schreef:
Inmiddels al een beetje het nieuwe boek doorgebladerd. Dat oortje met turquoise kralen voor westernhoofdstel is wel super schattig <3

Verder moet ik de kleding nog bekijken, maar de kwaliteit van de kleding die ik ooit bij Kramer gekocht heb, is om te huilen dus laten we hopen dat er niet te veel moois tussen zit, ik heb ook eigenlijk niets nodig verder :')

Ow echt? Ik heb diverse shirts en ook een rijbroek en vest van Kramer maar ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ook na meerdere keren wassen geen problemen. Heb het boek nog niet door gebladerd, wordt er altijd hebberig van haha en niks nodig nu.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:46

Ik heb een paar van die Stonedeek vesten die ik alleen maar 's avonds op de bank aan heb, die ik was op delicaatprogramma met wasmiddel voor fijne was dus ik behandel ze zeg maar net als lingerie :D Overal bolletjes op de stof ;( Dit was al heel erg snel!

(Western) jas/parka stof wordt heel gauw vaal en lelijk, stof niet soepel/fijn, kleur vervaagd al heel snel. Jeans broek Stonedeek is wel goed!

Misschien is Felix Buhler beter dan Stonedeek bijvoorbeeld?

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:16

Ik heb nu voor het eerst iets van stonedeek en vind de kwaliteit minder dan van Felix Buhler.
Weet nog niet hoe het blijft met wassen enzo maar het voelt wel anders aan.

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 22:02

Ik geef dit topic de schuld dat ik net weer een bestelling geplaatst heb :+ een paar modder laarzen en was ontzettend benieuwd naar die schimmel shampoo die ze hebben. Schijnt heel goed te zijn dus die ook maar mee besteld. Tot mijn verbazing hadden ze ook Roeckl handschoenen dus daar ook maar weer mijn zomer en winter paar van besteld. Kan ik weer 2 jaar vooruit

Iemand ervaring met deze laarzen? https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... ountryside

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 06:58

Hahaha Billy3105 _O-
Heb eigenlijk niks nodig maar ben al veel te lang niet meer in Neukirchen geweest :') (maart :roll: )

De Stonedeek jassen waren fijn maar de ritsen troep. De klantenservice is echter wel top! +:)+ Kreeg zonder problemen n nieuwe jas

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 17:41

Ik vind de kwaliteit van kleding ook tegenvallen. Had 2 shirtjes met kant op de rug van Felix Buhler, maar binnen de kortste keren steken er allemaal draadjes uit het kanten stuk. Twijfel dus nu om een nieuwe winterjas bij hun te bestellen...

Mahone <3

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 17:49

Mijn polo's van Felix Buhler gaan al jaren mee

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:07

Is iemand weleens bij de megastore in Paderborn geweest? Is dat een grote winkel? Ik kom daar maandag langs namelijk en wil eigenlijk even gaan kijken. Ben nog nooit in de winkel geweest, bestel normaal online. :D

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:52

Ik vind de kleding van Felix buhler echt top. Goed water en winddichte jassen, dikke warme vesten die er ook nog een beetje mooi uitzien :o ..

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 19:55

Moet zeggen, mijn Decathlon broek is beduidend steviger dan mijn Kramer broek (Twin Oaks). Heb op die laatste al paar keer naadjes moeten naaien, vooral rond de zak op het been. Wel ff disclaimer, heb hem 1 keer perongelijk op 90 gewassen ipv 20 en dat zal de levensduur ook niet goed hebben gedaan. Is ook iets bleker nu 8)7 .

Daar in tegen, die Twin Oaks broek rijd dan weer veel lekkerder. Ga later nog eens een van die andere merken proberen met stoffe zitvlak. Heb namelijk echt het idee dat het beetje designflaw is met hoe die zak erop genaaid is, en dat hij zonder dat probleemloos zou zijn. Maar lengtematen zijn bijna altijd uitverkocht in de kleuren die ik leuk vind en die Twin Oaks broek is echt kort bij mij.

De rest wat ik heb besteld echt 0 problemen, sterker nog, ik wil nog een paar van die leren handschoenen in bruin en zwart voor net!

Workin' in the fields till you get your back burned, workin' 'neath the wheel till you get your facts learned.[...]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.[...]
I wanna go out tonight, I wanna find out what I got.[...]
We'll keep pushin' till it's understood, and these badlands start treating us good.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:03

Miriam91 schreef:
Ik vind de kwaliteit van kleding ook tegenvallen. Had 2 shirtjes met kant op de rug van Felix Buhler, maar binnen de kortste keren steken er allemaal draadjes uit het kanten stuk. Twijfel dus nu om een nieuwe winterjas bij hun te bestellen...

Hmm ik heb er ook 2 daarvan maar hier geen problemen mee. Vest van Stonedeek die ik jaar of 7 terug had ging idd wel snel pillen en kromp enorm in de was. Maar van Felix Buhler ben ik zeer tevreden. Ook een waterdichte jas van gehad die pas in de 3e winter begon door te lekken. (Wel altijd met speciaal wasmiddel gewassen en maar 1x per seizoen)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:12

hoe is de kleur campari? is hij echt fel roze?

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+..
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 ... mommy to be : [KS-MK] unforgettable change - Chanorka x Negro

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:41

Ja, die vond ik behoorlijk fel.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:04

Ik heb vandaag dit hoofdstel gehaald bij Kramer. Hoop zo dat ie past. <3
Afbeelding

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 20:11

different1 schreef:
Laatst waren we in een winkel in Duitsland, en toen was toevallig de actie 20% korting op alles wat in een tas paste.
Beter dan online dus.

Niemand?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 21:58

different1 schreef:
different1 schreef:
Beter dan online dus.

Niemand?

Ik weet het niet, sorry. Was best interessant om te weten wanneer er zilk soort acties zijn, want dan is het wel de moeite waard om een keer te gaan!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 00:57

Mandarijn schreef:
[ [url=m/7eCSSe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding

Hier ben ik er heel blij mee <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 01:23

Wauw, die staat echt prachtig! <3

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 08:17

Caily schreef:
Mandarijn schreef:

[ [url=m/wP95NA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 09:23

Caily schreef:
Mandarijn schreef:

[ [url=m/wP95NA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! <3

Ik twijfel of de bakstukken niet net te kort zijn.. De rest past wel, dus een maat groter is dan weer te groot denk ik. Maar ik had hem er even snel om gehangen voor het idee (gewoon in de wei :+ ), dus ik moet nog even een goede passessie doen met bit erbij voor een duidelijk beeld.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:29

Afbeelding

Deze is net binnen gekomen, boterzacht leer <3
Heel benieuwd of ie past en hoe paardlief erover denkt...